حسن صالح حمیدزیچ: بایرن مونیخ برخلاف باشگاه های لیگ برتری در تنگنای اقتصادی قرار دارد


حسن صالح حمیدزیچ: بایرن مونیخ برخلاف باشگاه های لیگ برتری در تنگنای اقتصادی قرار دارد

مدیریت باواریایی ها نسبت به آینده نگران ولی جاه طلب است. 

حسن صالح حمیدزیچ در مصاحبه جدیدش در مورد وضعیت باشگاه بایرن مونیخ، اهدف آن ها و فعالیت شان در بازار نقل و انتقالات صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، صالح حمیدزیچ می گوید ویروس کرونا محدودیت های بزرگی برای باواریایی ها ایجاد کرده است اما آن ها هدف خود را قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قرار داده اند.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هدف جدید ماست چون حالا هر دوی ما (به همراه اولیور کان) در رأس کار هستیم. ما آرام نخواهیم گرفت. با این حال قهرمانی در لیگ قهرمانان چالش بسیار بزرگی است.

ما از نظر اقتصادی دوران خیلی سختی را پشت سر می گذاریم. کرونا به شدت به ما ضربه زده است و باشگاه های لیگ برتری نسبت به بقیه به طور مشخص دارای برتری های اقتصادی هستند.

ما سراغ یک مربی جوان و نوآور رفته ایم. یولیان (ناگلزمن) مربی است که خیلی از باشگاه های بزرگ اروپایی خواستار همکاری با او بودند، بنابراین خیلی خوشحال هستیم که او تصمیم گرفت در اینجا به داستان موفقیت خودش و ما ادامه بدهد. بایرن مونیخ واقعا مشتاق همکاری کردن با او است.

ما ترکیب فوق العاده و مستعدی داریم و آن را گسترش خواهیم داد. این یعنی همین الان هم وضع ما خوب است و این بار با جذب دایوت اوپامکانو و عمر ریچاردز در فاز دفاعی، خیلی زود امورات را پیش بردیم. با این حال، مثل همیشه تا انتهای راه، بازار را دنبال خواهیم کرد. با این وجود به دلیل کرونا، در این تابستان دچار محدودیت های مالی هستیم و تنها می توانیم در چارچوب همین محدودیت ها فعالیت کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان