جدال نفتی ها را صنعت برد


جدال نفتی ها را صنعت برد

تهران- ایرنا- جدال تیم های نفتی لیگ برتر در هفته بیست و پنجم رقابت های این رقابت ها را، صنعت برد.

به گزارش ایرنا؛ این نتیجه درحالی برای تیم صنعت نفت آبادان به دست آمد که آنان در ورزشگاه «شهید بهنام محمدی» میهمان نفت مسجد سلیمان بودند.

دراین دیدار که با نتیجه ۲ بر یک تمام شد «فاخر تهامی» دردقیقه ۵۴ و «طالب ریکانی» دردقیقه ۷۸ از روی نقطه پنالتی برای تیم صنعت گلزنی و پیروزی تیمشان را رقم زدند.

این درحالی است که تنها گل شاگردان «محمود فکری» دراین شهرآورد را «محمد مهدی محبی» دردقیقه ۶۹ به ثمر رساند.

«سیروس پور موسوی» دراین دیدار محروم بود و هدایت صنعت «امیرحسین پیروانی» را در کنار زمین برعهده داشت و توانست تیمش را دراین شهرآورد به پیروزی برساند صنعت با کسب هر سه امتیاز این دیدار ٣٢ امتیازی شد و در نهم جدول باقی ماند.

نفت مسجد سلیمان نیز با قبول نهمین شکست خود با ۲۸ امتیاز اندوخته خود به رده دوازدهم سقوط کرد.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان که درورزشگاه شهید محمدی از حریف خود پذیرایی می کردند از این امکان به سود خود بهره برده و شروع کننده حملات دنباله دار بر روی دروازه دیگر تیم نفتی این لیگبودند.

دراین دقایق بازیکنان صنعت بیشتر به دنبال دفاع و حفظ نتیجه بودند و گاهی نیز در ضد حملات به دنبال عقب راندن میزبان بودند.

«رضا خالقی فر» دریکی از این ضد حملات که در دقیقه نوزدهم اتفاق افتاد از سمت راست توپ را برای استفاده مهاجمان به محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان ارسال کرد که مدافعان آن را دفع و مهاجمان صنعت را ناکام گذاشتند.

«عباس بوعذار» دردقیقه ۲۱ برای مهاجمان نفت موقعیتی برای گلزنی فراهم کرد که این بار مدافعان صنعت با دفع به موقع توپ، این فرصت را از بازیکنان میزبان گرفتند.

خلق موقعیت بدین ترتیب ادامه یافت اما همانگونه که پیش از این اتفاق افتاده بود هیچ کدام از بازیکنان فرصتی برای گشودن دروازه حریف نیافتند.

دردقیقه ۳۶ مدافعان نفت در سمت راست محوطه جریمه خودی بر روی «محمد رضا غبیشاوی» خطا کردند اما بازیکنان صنعت از این فرصت هم نتوانستند به سود خود بهره ای ببرند.

در دقایق باقی مانده این دیدار تا پایان نیم نخست موقعیت جدی بر روی دروازه ها نشد تا اینکه در وقت های اضافه برای مهاجمان نفتی ها ۲ فرصت صد درصدی گل فراهم شد که با جا گیری و عکس العمل به موقع «حامد فلاح زاده» سنگربان صنعت مهاجمان میزبان ناکام ماندند.

نیمه دوم روند بازی تغییر چندانی پیدا نکرد و بازی با همان جریان نیمه نخست دنبال شد.

دردقیقه ۵۴ مدافعان نفت بر روی «فاخر تهامی» خطا کردند پس از آن «طالب ریکانی» پشت این ضربه ایستگاهی ایستاد و آن را به محوطه جریمه فرستاد و تهامی با ضربه سر دروازه رقیب را گشود.

درادامه شاگردان فکری تلاش خود را برای جبران گل خورده چند برابر کردند و «محمد مهدی محبی» دردقیقه ۶۹ با گلزنی خود بازی را به تساوی کشاند.

برای دقایقی بازی دوباره به تعادل رسیده بود تا اینکه دردقیقه ۷۸ و به دنبال خطای هند مدافعان نفت، داور به سود صنعت پنالتی گرفت و ریکانی آن را بر خلاف جهت دروازه بان به گل تبدیل کرد و دوباره تیمش را پیش انداخت.

در دقایق پایانی هرچند موقعیت هایی برروی دروازه ها ایجاد شد اما هیچکدام به گل تبدیل نشد و بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود صنعت نفت آبادان به پایان رسید و آنان شهرآورد تیم های جنوب را به سود خود تمام کردند.

براساس تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال «سید مهدی مرجان زاده» قضاوت این دیدار برعهده داشت.او دراین دیدار دردقیقه ۵+۹۰ به «حسین ساکی» بازیکن جانشین نفت دومین کارت زرد را نشان داد و او را از زمین بازی اخراج کرد.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

فرهاد مجد کرمانشاهی، سیروان قربانی، مصطفی ناییچ پور، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، مسلم مجدمی، ساسان حسینی و مهران

امیری.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

حامد فلاح زاده، محمود مطلق زاده، رضا خالقی فر، طالب ریکانی، محمد حسین زواری، امید حامدی فر، سید فاخر تهامی، حسین ساکی، امید خالدی، مهدی حنفی اوجبلاغ، محمدرضا غمیشاوی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه