افتتاح مسیر ٥٠ کیلومتری دوچرخه‌سواری یزد کم‌نظیر در کشور


افتتاح مسیر ٥٠ کیلومتری دوچرخه‌سواری یزد کم‌نظیر در کشور

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور افتتاح ٥٠ کیلومتری مسیر دوچرخه سواری در شهر یزد در سطح کشور را کم‌نظیرو از اقدامات سکانداری کنونی استاندار یزد دانست.

«محمود رشیدی»در دیدار روز گذشته خود با استاندار یزد در محل استانداری، اظهار کرد: شرایط جغرافیایی استان و شهر یزد متفاوت است و امکان دوچرخه سواری در آن نسبت به دیگر استانها بیشتر وجود دارد البته در گذشته نیز دوچرخه وسیله نقلیه اولیه مردم این شهر محسوب میشده است.

وی با بیان این که اکنون از دوچرخه برای ورزش، تفریح یا تردد در سطح شهر یزد استفاده می‌شود، گفت: مسیری که امروز شاهد بهره‌برداری از آن بودیم، کار ماندگاری در این دوره مدیریت استان یزد است.

به گفته این مسئول امیدواریم افرادی که در آینده دنباله‌رو سکانداری این شهر و استان هستند، نگاه توسعه محوری به حمل و نقل دوچرخه داشته باشند .

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این دیدار، با بیان این که در کشور شش پیست دوچرخه سواری داریم، گفت: براساس اخبار و اطلاعات بنده، ٢٠ درصد کار پیش رفته است، اکنون این پیست ٢٠٠ میلیارد جهت ساخت هزینه دربردارد اما با ساخت آن می‌توانید مسابقات بین‌المللی آکادمی ملی المپیک کمپ تورهای ملی را در شهر جهانی یزد برگزار کنید.

وی با بیان این که تمام این ٦ پیست کشور نیمه کاره رها شده است، گفت: پیشنهاد من به شهردار یزد است که با یک تفاهم‌نامه، این پیست به شهرداری واگذار شود چون منبع درآمد و پایلوت خواهد بود.

وی تصریح کرد: ماشین‌های ون ابزار اصلی اسکورت دوچرخه و جابجایی آن هستند لذا از شما به عنوان استاندار یزد تجهیز هیئت دوچرخه‌سواری استان به یک دستگاه خودروی ون را خواستاریم تا در مسابقات آسیایی یزد یکی از افتخارات کشورمان شود.

«مجتبی فرهمند» رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد نیز ابراز کرد: این پیست ٢٠ ورزش را می‌تواند پرورش و توسعه دهد و صرفا مخصوص دوچرخه نیست در عین حال سرپوشیده ساخته می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)