شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب یاد خبرنگار فقید ایرنا را گرامی داشت


شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب یاد خبرنگار فقید ایرنا را گرامی داشت

اهواز- ایرنا- مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب امروز یکشنبه به نمایندگی از صنعت نفت در جنوب با حضور در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی در اهواز، با اهداء تمثالی از سرکار خانم ریحانه یاسینی، درگذشت این خبرنگار خبرگزاری ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا شهرام وردک روز یکشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خوزستان با ابراز تاسف از حادثه فوت خبرنگاران ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده پیرانشهر به نقده اظهارداشت: خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا از جمله رسانه‌های مهم و مرجع کشور هستند که از خبرنگارانی متعهد و مسئولیت‌پذیر برخوردار هستند.

وی ادامه‌داد: ضایعه درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا در این حادثه برای جامعه رسانه‌ای کشور بسیار دردناک و ناراحت کننده است.

وردک اضافه‌کرد: خانم ها کریمی و یاسینی به عنوان خبرنگارانی حرفه‌ای در یاد و خاطر افکار عمومی کشور ماندگار خواهند ماند.

وی گفت: امیدواریم با اقدامات و پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد از تکرار چنین حوادثی پیشگیری شود.

رئیس خبرگزاری ایرنا در استان خوزستان همچنین با قدردانی از حضور نماینده صنعت نفت در جنوب برای ابراز همدردی این حادثه بیان‌داشت: به دلیل دشواری و سختی های موجود است که شغل خبرنگاری در ردیف مشاغل سخت و زیان‌آور قرار گرفته است.

محسن بهاروند ادامه‌داد: خبرنگاران همواره در صحنه‌های سخت حضور دارند؛ لذا رسالت خبرنگاری همین پذیرش شرایط سخت کاری است.

وی گفت: پیش از هرچیز امیدواریم که خداوند متعال به خانواده این ۲ عزیز رسانه‌ای کشور صبر عطا کند و روح آنها را مورد رحمت قرار دهد.

بهاروند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل هرچه بیشتر صنعت نفت در جنوب و خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان تاکید کرد و گفت: به واسطه تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که طی سال‌های اخیر در این صنعت صورت گرفته، شاهد دستاوردهای مهم و قابل توجهی در زمینه‌های فنی، مهندسی و تولید هستیم.

رئیس خبرگزاری ایرنا در خوزستان تصریح‌کرد: این دستاوردهای مهم و اثرگذار در صنعت نفت به عنوان عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند و لازم است که در شرایط فعلی که کشور با تحریم‌های اقتصادی متعددی روبرو است، این تلاش‌ها بیش از پیش به اطلاع افکار عمومی برسند.

به گزارش ایرنا، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه تولید نفت کشور به شمار می رود و بیشتر تعهدات تولید مربوط به این شرکت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی