راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول


کیف و کفش از اساسی ترین لوازم جانبی است. به خصوص انتخاب کیف و کفش مناسب و هماهنگ کردن آن با لباس، برای خانم ها اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق کیف و کفش اند و هر جا که می روند برای خرید اول به سراغ مغازه های کیف و کفش، می روند، این مطلب را از دست ندهید. به شما خواهیم گفت در سفر به استانبول چطور بهترین مغازه های کیف و...

کیف و کفش از اساسی‌ترین لوازم جانبی است. به خصوص انتخاب کیف و کفش مناسب و هماهنگ کردن آن با لباس، برای خانم ها اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق کیف و کفش اند و هر جا که می‌روند برای خرید اول به سراغ مغازه های کیف و کفش، می‌روند، این مطلب را از دست ندهید. به شما خواهیم گفت در سفر به استانبول چطور بهترین مغازه‌های کیف و کفش را پیدا کنید.

تور 10 روزه دور ترکیه

قبل از معرفی مراکز خرید کیف و کفش در استانبول، خوب است بدانید اینجا مانند تهران مراکز عمده فروشی که با قیمت‌های بسیار پایین، تک فروشی داشته باشند، نداریم. عمده فروش‌های استانبول تک فروشی ندارند و چنانچه به آنها مراجعه کنید، امکان خرید تکی برای‌تان نیست. بنابراین بهتر است به مراکز خرید یا مغازه‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، مراجعه کنید.

برند هوتیچ (hotiç):

یکی از برندهای فوق‌العاده در صنعت کفش و کیف هوتیچ ترکیه است. مغازه‌های هوتیچ علاوه بر شهرهای مختلف ترکیه، در استانبول بیش از 10 شعبه دارند. بهترین طراحی همراه با کیفیت فوق‌العاده اجناس هوتیچ، لذت خرید از این برند ترک را چندین برابر می‌کند.

یکی از شعب هوتیچ که دسترسی به آن آسان‌تر است، شعبه خیابان استقلال است. از میدان تکسیم مستقیم، خیابان استقلال را ادامه دهید تا در مسیر به مغازه هوتیچ برسید. نکته مثبت این شعبه نسبت به دیگر واحدهای هوتیچ این است که یک ساعت زودتر شروع به کار می‌کند بنابراین لازم نیست مانند دیگر شعبه ها برای خرید خود را بعد از ساعت 10:00 صبح به مغازه برسانید، بلکه ساعت 9:00 مغازه هوتیچ در جاده استقلال برای خرید کیف و کفش باز است. البته برند هوتیچ در مرکز خرید جدید استانبول به نام ونیزیا اوت‌لت هم هست.

این مغازه هم اجناس مردانه دارد و هم زنانه. بهترین کمربندها و کیف‌های پاسپورت مردانه را می‌توانید اینجا پیدا کنید. برای خانم‌ها هم تنوع اجناس بسیار زیاد است. اگر در زمان تخفیف یا به قول ترک‌ها "ایندیریم" سری به هوتیچ بزنید، حسابی با دست پر از مغازه خارج خواهید شد. بهترین حراج‌های استانبول را از دست ندهید.

راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول

برند فلو (Flo):

فلو برند ترک است؛ هم در زمینه کیف و کفش مردانه فعالیت دارد و هم زنانه. تنوع محصولات در فلو بالاست و شما می‌توانید از کفش ورزشی گرفته تا کفش‌های کلاسک و مجلسیرا در این مغازه پیدا کنید. بنابراین اگر گاهی اسپورت می‌پوشید، دیدن از این مغازه را حتما به شما توصیه می‌کنیم. طراحی کفش‌های فلو زیباست و رنگبندی محصولات به شما کمک می‌کند تا کفش متناسب با لباس‌تان را به راحتی پیدا کنید.

برای خرید از برند فلو توصیه می‎‌کنیم به فروشگاه های بزرگ در استانبول مراجعه کنید مانند جواهیر، ونیزیا اوت‌لت استانبول و.... البته در جاده استقلال هم شعبه‌ای از این مغازه وجود دارد اما شعبه ونیزیا اوت‌لت در استانبول بسیار شیک و به روز است.

راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول

برند داچمن:

داچمن یک برند آلمانی است که کفش و کیف ورزشی می‌فروشد. صد در صد کیفیت اجناس آن از برند فلو بهتر است والبته به همین دلیل قیمت آن بالاتر هم می‌رود. داچمن را می‌توانید در مرکز خرید جواهیر در استانبول پیدا کنید.

راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول

برند اینجی(inci):

برند بعدی که در زمینه کفش و کیف فعال و البته بسیار هم معروف است، برند اینجی ترکیه است. این فروشگاه زنجیره‌ای تقریبا در اکثر مراکز خرید در ترکیه و از جمله در ونیزیا اوت‌لت استانبول، شعبه دارد. قیمت‌ها از فلو بالاتر است اما کیفیت و تنوع کارها بسیار بالاست.اغلب خود مردم ترکیه هم از این برند خرید می‌کنند. اینجی بهترین کیف و کفش‌های ترک را عرضه می‌کند. با دست پر از اینجی خارج می‌شوید.

راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول

برند گریدر (greyder):

این برند در ونیزیا اوت‌لت استانبول است. مدل‌های گریدر فوق‌العاده شیک و به روز هستند. کیفیت آنها هم بسیار عالی است. شعار برند گریدر این است که بهترین‌ها را با برترین کیفیت تولید می‌کند. کفش‌های گریدر خیلی راحت هستند و از صندل های تابستانی گرفته تا کفش‌های ورزشی و کلاسیک برای میهمانی‌ را می‌توانید اینجا پیدا کنید. حدود قیمت‌ها از 70 لیر ترکیه شروع و تا حدود 200 لیر افزایش می‌یابد. البته برای پیدا کردن کیف مناسب باید به مغازه دیگری سر بزنید چون گریدر فقط تولید کفش است. سر زدن به گریدر را حتما به شما توصیه می‌کنیم. در عین حال که در ونیزیا اوت‌لت قدم می‌زنید، دیدن این مغازه کیف و کفش ترک را از دست ندهید.

راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق واتس‌اپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.
راهنمای خرید کیف و کفش در استانبولراهنمای خرید کیف و کفش در استانبول
تور قونیه

1400/04/14 | کد مطلب: 720
راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول
راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول هانیه کاظمی
راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول

مهندس برق، ارشد مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟