فرماندار: احداث2 کلانتری برای امنیت کنگاور ضروری است


فرماندار: احداث2 کلانتری برای امنیت کنگاور ضروری است

کرمانشاه – ایرنا- فرماندار شهرستان کنگاور تاکید کرد: احداث یک کلانتری در شهر کنگاور و یک کلانتری در شهر گودین برای تامین امنیت بیشتر این شهرستان بسیار ضروری است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، «فرزاد الماسی» در نشست با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه که با حضور اعضای شورای تامین در دادگستری کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: تامین امنیت پایدار، آرامش و آسایش مردم از اولویت‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به افزایش سرقت در سطح شهر کنگاور، افزود: از آنجایی که مهمترین رکن ناجا، کلانتری ها و پاسگاه ها هستند، لذا نیاز است برای برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت یک کلانتری در محله اسلام آباد کنگاور و یک کلاتنری در شهر گودین احداث شود.

وی گفت: هشت سال است که گودین به شهر تبدیل شده و جمعیت زیادی در روستاهای اطراف گودین از جمله قارلق بزرگ ساکن هستند که نیاز است یک کلانتری برای تامین امنیت بیشتر در شهر گودین احداث شود.

فرماندار کنگاور در ادامه با تشریح و توضیح مشکل چندین ساله تعاونی مسکن حافظان کنگاور، اظهار داشت: متاسفانه در گذشته برخی از افراد و ادارات قصور کردند که برای حل این مشکل نیاز است ریاست دادگستری استان مساعدت نماید.

الماسی همچنین در ادامه با توضیح تعاونی ۶۲۹ ایثارگران کنگاور که ۲۸ هکتار از اراضی کنگاور را تصرف کرده اند و عملا بازدهی نداشته اند، افزود: با توجه به نقش مهم دستگاه قضا در حمایت از اموال بیت مال، رفع تصرف و خلعیت این اراضی برای سرمایه گذاری و اشتغال جوانان و مقابله با بیکاری شهرستان بسیار مهم است.

این مسئول در خاتمه به موضوع واگذاری سیلوی کنگاور نیز اشاره کرد و ادامه داد: بررسی مجدد پرونده سیلو کنگاور یک مطالبه مردمی است که برای بازگشت آن نیازمند همراهی دستگاه قضایی و سازمان بازرسی هستیم که امیدهای مردم برای ابطال واگذاری آن زنده خواهد شد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید