محور توسعه دورود، کشاورزی و دامپروری است


محور توسعه دورود، کشاورزی و دامپروری است

استاندار لرستان گفت: یکی از محورهای توسعه دورود کشاورزی و دامپروری است.

سید موسی خادمی در سفر یک روزه به دورود با حضور در مراسم کلنگ زنی پروژه دامداری ۷۰۰۰ راسی که ۱۷ تیرماه صورت گرفت، ضمن تقدیر از مسئولین محلی و استانی از تلاش نمایندگان مربوطه در مجلس شورای اسلامی که با همکاری در امور مربوط به ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری مشارکت می‌کنند، تجلیل کرد و افزود: امروز بسیار خرسندیم در چنین مراسمی برای کلنگ زنی یک پروژه اقتصادی اشتغال‌زا در یک منطقه مستعد دور هم گردآمده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا، تصریح کرد: برای انجام یک کار سرمایه‌گذاری حداقل سه عنصر لازم است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طرح انتخاب شده موضوعی باشد که دارای توجیه فنی و اقتصادی باشد و منطبق بر نیازها و مزیت‌های منطقه باشد که این طرح منطبق بر نیازهای منطقه و مزیت‌های نسبی است چراکه شهرستان دورود آب، زمین و دشت های مناسبی دارد و یکی از محورهای توسعه آن کشاورزی و دامپروری است.

خادمی عنصر دوم را، اهلیت سرمایه‌گذار معرفی و اضافه کرد: گاهی طرح‌های خوبی انتخاب می‌شوند اما سرمایه‌گذار مناسبی از نظر مالی، فنی و کارشناسی پیگیر آن نیست.

وی عنصر سوم برای ایجاد یک طرح اقتصادی را همکاری دولت و پشتیبانی مالی توسط موسسات مالی و بانکی عنوان کرد که در این زمینه مجموعه دستگاه‌های اجرایی، جهاد کشاورزی، حوزه معاونت اقتصادی استانداری و فرمانداری شهرستان دورود نهایت همکاری را داشته و خواهند داشت.

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد با وجود سه عنصر بالا کلنگ زنی این طرح به‌زودی به مرحله اجرا و افتتاح برسد.

خادمی بیان کرد: سیاست ما در چهار ساله اخیر بر این مبنا بوده که یا کلنگ نزده‌ایم و اگر کلنگ زده‌ایم مطمئن شده‌ایم که کار انجام شده است که خوشبختانه اکثر کلنگ ها عملیات اجرایی آن‌ها شروع شده و یا پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و یا به نتیجه رسیده اند که این از امتیازات دولت دوازدهم در لرستان است.

وی از تلاش و حمایت‌های دکتر گودرزی نماینده مردم شهرستان دورود در مجلس شورای اسلامی به خاطر جذب سرمایه‌گذار و حمایت‌های وی در بحث اشتغال تقدیر کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)