تویوتا لندکروزر 2022 جدید با کیت بدنه مودلیستا


تویوتا لندکروزر 2022 جدید با کیت بدنه مودلیستا

زمانی که تویوتا محصول جدیدی را معرفی می‌کند شما می‌توانید منتظر هنرنمایی مودلیستا روی آن باشید. ماه پیش بود که این خودروساز اقدام به رونمایی نسل جدید لندکروزر LC300 2022 کرد. این خودرو از پلتفرم جدید، تکنولوژی‌های مدرن و بدنه و کابینی ارتقا یافته سود می‌برد. مودلیستا هم دست به کار شده و کیت بدنه‌ی … The post تویوتا لندکروزر 2022 جدید با کیت بدنه...

زمانی که تویوتا محصول جدیدی را معرفی می‌کند شما می‌توانید منتظر هنرنمایی مودلیستا روی آن باشید. ماه پیش بود که این خودروساز اقدام به رونمایی نسل جدید لندکروزر LC300 2022 کرد. این خودرو از پلتفرم جدید، تکنولوژی‌های مدرن و بدنه و کابینی ارتقا یافته سود می‌برد. مودلیستا هم دست به کار شده و کیت بدنه‌ی خود برای این قدبلند تازه‌نفس را معرفی کرده هرچند نباید انتظار تغییرات بنیادین را داشته باشید.

تویوتا لندکروزر 2022 جدید با کیت بدنه مودلیستا

مودلیستا در حال ارائه سپرهای جلو و عقب متمایز برای لندکروزر جدید است. در بخش جلو شاهد سپری شلوغ‌تر هستیم. مه شکن‌های زاویه‌دار به همراه بخش مشکی پایین سپر باعث ایجاد ظاهری اسپورت تر برای لندکروزر شده‌اند. در بخش عقب نیز دیفیوزری جدید با استایل اسپورت دیده می‌شود. به این موارد با دو نوع رینگ متفاوت با طرح مشکی مات یا براق و ابعاد ۲۱ اینچ را اضافه کرد.

مودلیستا وسایل جانبی زیادی را برای این خودرو در نظر نگرفته اما در کل طراحی زیبایی را ارائه کرده است. استایل جعبه‌ای لندکروزر بخشی از جذابیت‌های این نام مشهور را تشکیل می‌دهد و به همین خاطر نسل جدید نیز از این نظر مشابه نسل‌های پیشین است. این خودرو از پلتفرم جدید TNGA سود برده و پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری نسل قبل نیز جای خود را به نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی جدید داده است. این پیشرانه قدرت ۴۰۹ اسبی و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری دارد.

هنوز مشخص نیست که آیا مودلیستا در آینده نیز بهبودهای بیشتری را برای لندکروزر تدارک خواهد دید یا خیر. این شرکت قبلاً کیت‌های بدنه شامل رکاب‌های جدید، تریم متمایز بدنه، اسپویلر و حتی تغییرات کابین را ارائه کرده است. فعلاً تغییری در کابین نسل جدید لندکروزر رخ نداده هرچند خود تویوتا به‌طور قابل‌توجهی کابین این شاسی‌بلند را ارتقا داده است. ژاپنی‌ها هم‌اکنون نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی و تجهیزات زیادی همچون اپل کارپلی و شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند را عرضه می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه