وزش باد شدید با احتمال بروز خسارت در خراسان رضوی ادامه دارد


وزش باد شدید با احتمال بروز خسارت در خراسان رضوی ادامه دارد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید با احتمال بروز خسارت همراه با بارشهای رگباری باران تا روزهای ابتدایی هفته آینده در خراسان رضوی ادامه دارد.

زهرا مبشری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت وزش باد شدید موقتی به ویژه در جنوب و جنوب شرقی و مناطقی از مرکز خراسان رضوی رخ خواهد داد.
وی اضافه کرد: بارشهای رگباری پیش بینی شده همراه با رعد و برق و احتمال رخداد تگرگ و جاری شدن رواناب بیشتر در نیمه غربی استان تا صبح روز یکشنبه آینده ادامه خواهد داشت.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی طی چند روز آینده نوسان یک تا ۲ درجه ای دارد و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۴ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که طی روزهای جمعه و شنبه تغییر محسوسی ندارد.

مبشری افزود: بیشینه دمای هوای مشهد طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به ترتیب به ۳۵ و ۳۶ درجه خواهد رسید.
وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان خواف با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟