راه صعود به لیگ برتر فوتبال برای فجر سپاسی، شکست گل ریحان است 


راه صعود به لیگ برتر فوتبال برای فجر سپاسی، شکست گل ریحان است 

شیراز-ایرنا- تیم فجر شهید سپاسی شیراز در آخرین هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ آزادگان برای کسب عنوان قهرمانی و جشن صعود به لیگ برتر در کرج به مصاف تیم انتهای جدولی گل ریحان البرز می‌رود و بایدتیم البرز را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فجر دوشنبه ۲۸ تیر ماه در ورزشگاه انقلاب کرج در ساعت ۴۵/ ۱۹ میهمان تیم گل ریحان این شهر است، ٰدیداری که در آن سرنوشت تیم فجر پس از هشت سال برای صعود به لیگ برتر تعیین کننده است.

اگر بازی این دو تیم مساوی شود و یا فجر سپاسی ببازد، تیم شیرازی برای صعود بستگی به بازی تیم های بادران و هوادار با حریفان خود دارد.

همچنین تیم قشقایی شیراز هم درآخرین هفته در شیراز میزبان پارس جم جنوبی است ٰو آنها به دنبال شکست تیم متمول دیگری هستند تا سناریو خود را در لیگ با شکست مدعیان تکمیل کند. این تیم خیالش از ماندن در لیگ راحت است.

فجر سپاسی تیم حماسی

شاگردان علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر به خوبی از اهمیت دیدار با تیم گل ریحان البرز آگاه هستند و قطعا این تیم سقوط کرده از مدت ها قبل را دست کم نخواهند گرفت و همانند بازی دلچسب خودشان مقابل شاهین بوشهر برای فتح دروازه تیم گل ریحان بازی منطقی را در دستور کار خود قرار می دهند.

اما تیم سقوط کرده گل ریحان چیزی برای از دست دادن ندارد و به بازی دفاعی رو نخواهد آورد زیرا می داند دربرابر بازیکنان با انگیزه و کاملا آماده تیم فجر ٰ نمی تواند به دفاع مطلق بپردازد، زیرا توان دفاع با توجه به ۷۱ گل خورده ندارد.

بعید است تیم گل ریحان به بازی بسته رو آورد و این بهترین فرصت برای زرد پوشان فجر تشنه صعود به لیگ برتر است تا دروازه این تیم را به توپ بندند و در شهر کرج جشن صعود به پا کنند.

فجری ها این روزها مورد حمایت مسئولان استان فارس قرار گرفته اند و این امیدواری هم وجود دارد پس از صعود تقدیر شایسته ای از دلاوردان فجر شهید سپاسی انجام شود تا زحمات آنها پاسداری شود.

هواداران منتظر تیم های استقلال و پرسپولیس در شیراز هستند

هواداران تیم فجر هشت سال است انتظار چنین روزی را می کشند تا تیم محبوبشان به لیگ برتر صعود کند و دوباره تیم های استقلال و پرسپولیس به شیراز سفر کنند و هفته ها موجی از شادی شور و امید در دل هواداران به وجودآید.

سرمربی تیم فجر: هواداران فوتبال در فارس نگران نباشند

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه علاقه مندان به فوتبال در فارس نگران نباشند، به خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان ما برای بازی مقابل تیم گل ریحان البرز از آمادگی خوبی برخوردار هستند و همانند بازی‌های گذشته در این دیدار هم با جان و دل به میدان می روند و ارزش آن را به خوبی می دانند.

علی اصغر کلانتری ادامه داد:‌ به هیچ عنوان کاری به این نداریم که تیم حریف در کجای جدول قرار دارد و این بازی برای ما حکم فینال جام حذفی دارد که کسب جام در دستان خودمان است و می خواهیم بهترین بازی خود را برگزار تا دل مردم را شاد کنیم.

وی گفت: مردم برای موفقیت تیم شهرشان دعا کنند تا با توکل به خداوند در شیراز جشن صعود پس از هشت سال برگزار کنیم ٰضمن اینکه دیدار مسئولان استان به ویِژه حمایت معنوی آنها از بازیکنان همه چیز را برای بر پایی جشن شادی فراهم کرده است.

این تیم قشقایی با تقویت درفصل آینده مدعی صعود به لیگ برتر است

همچنین تیم قشقایی شیراز که در این فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است و یقه تیم های بالای جدول راگرفته با تجربه خوبی که این تیم جوان شده کسب کرده است قطعا در فصل بعد لیگ دسته یک تیمش را تقویت خواهد کرد تا مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

با صعود تیم فجر به لیگ برتر انگیزه مدیران و بازیکنان تیم قشقایی را بیشتر خواهد کرد تا در فصل آینده لیگ فوتبال دسته یک مدعی شوند تا همانند دوران خوش فوتبال ۲ تیم در لیگ برتر داشته باشیم.

شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی در این فصل از فوتبال هرگاه اراده کردند دست به کار بزرگی زدند و به نام قشقایی غول کش شهرت یافتند و هفته گذشته هم در تالش یکی از بازی‌های سخت خود برابر تیم چوکا این شهر برگزار و سند سقوط این تیم را به دسته دوم امضا کردند.

حریف تیم شهدای قشقایی پارس جم جنوبی است که سال گذشته از لیگ برتر سقوط کرده بود و از ابتدای لیگ دسته یک هم به عنوان مدعی ظاهر شد تا دوباره به لیگ برتر صعود کند.

اما این تیم پس از اینکه هفته ها در بالای جدول قرار داشت به یکباره سیر نزولی پیدا کرد و تعویض چند باره مربیان هم برای این تیم کار ساز نشد تا این تیم خوب بوشهری ار قافله صدرنشینان جدا شود و تا رده هشتم جدول سقوط کند.

دیدار تیم های قشقایی و پارس جم جنوبی تاثیری در سرنوشت سقوط و صعود آنها ندارد و قطعا یک بازی تماشاگرپسندی را به نمایش خواهند گذاشت هر چند تماشاگران اجازه ندارند در ورزشگاه به دلیل شیوع کرونا حضور یابند.

این ۲ تیم دوشنبه ۲۹ تیر ماه در ساعت ۴۵/ ۱۹ در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف هم می‌روند.

جدول رده بندی ، سه تیم مدعی

هم اینک پس از انجام ۳۳ بازی تیم فجر شهید سپاسی، هوادار و بادران تهران با ۵۷ امتیاز به ترتیب با تفاضل گل زده به اضافه ۱۷ ، ۱۵ و ۱۲ در رده اول تا سوم قرار گرفتند و باید برای مشخص شدن ۲ تیم صعودکننده به لیگ برتر تا پایان هفته سی و چهارم و به اتمام رسیدن رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک صبر کرد.

به نظر می رسد تیم های فجرسپاسی و هوادار تهران با توجه به حریفان نسبتا آسان تری که در پیش دارند شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارندٰ.

حریف تیم هوادار تیم شهرداری آستاراست که خیالش از بابت سقوط راحت است و نیاز به بْرد ندارد اما تیم بادران دیگر مدعی نیز در انزلی یک بازی بسیار سخت با ملوان این شهر دارد از این رو شانس صعود فجر و هوادار زیاد است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این ۲ تیم در لیگ برتر دوره بیست و یکم حضور خواهند داشت.

همچنین تیم قشقایی شیراز با ۴۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

در رقابت های فرسایشی فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز هم به دسته دوم سقوط کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از برخورد ماشین شاسی بلند با گله گوسفندان