نسل جدید موتورسیکلت هارلی دیویدسن اسپرتستر 2022 معرفی شد


نسل جدید موتورسیکلت هارلی دیویدسن اسپرتستر 2022 معرفی شد

هارلی دیویدسن در تلاش است با تولید مدل‌های جدید، فروش خود را افزایش بدهد. با این رویکرد، اسپرتستر 2022 معرفی شده است تا ترکیبی از طراحی مدرن و مدل‌های کلاسیک فراهم کند.

نسل اول هارلی دیویدسن اسپرتستر سال ۱۹۵۷ معرفی شد. این محصول، یکی از قدیمی‌ترین تولیدات هارلی دیویدسن محسوب می‌شود که هنوز در بازار جهانی حضور دارد. از نظر قیمت و قدرت در میان محصولات هارلی دیویددسن، می‌توان اسپرتستر را میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه برای سفرهای درون‌شهری یا برون‌شهری دانست.

نسل جدید موتورسیکلت هارلی دیویدسن اسپرتستر 2022 معرفی شد

مدل ۲۰۲۲ طبق سنت اسپرتستر از ابتدا تاکنون، مجهز به پیشرانه دو سیلندر V-Twin است. نسخه‌ی جدید سیستم خنک‌کننده آب، رادیاتور ویژه و تجهیزات کنترل الکترونیک دارد تا متفاوت با مدل‌های قبل عمل کند. طراحی اسپرتستر ۲۰۲۲ جوان‌پسندتر شده است و حالا قدرت بیشتری در اختیار سرنشینان می‌گذارد.

نسل جدید پیشرانه‌های ۱۲۵۰ سی‌سی هارلی‌ دیویدسن (1250T) با رعایت استاندارد آلایندگی یورو ۵، روی اسپرتستر ۲۰۲۲ نصب خواهد شد تا قدرت ۱۲۱ اسب بخار و گشتاور ۱۲۷ نیوتن‌متر فراهم کند. این مدل ۲۲۸ کیلوگرم وزن دارد و از نسخه‌ی قبلی ۲۲ کیلوگرم سبک‌تر است.

اسپرتستر ۲۰۲۲ با آستانه قیمت ۱۵ هزار دلار فروخته خواهد شد. این محصول ترمز ABS، سیستم هوشمند کنترل کشش، مدیریت لغزش و فناوری جلوگیری از قفل چرخ عقب هنگام ترمزگیری ارائه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری