مراسم سالگرد روح الله رجایی سردبیرفقید جام جم در تهران برگزار شد


مراسم سالگرد روح الله رجایی سردبیرفقید جام جم در تهران برگزار شد

تهران - ایرنا- مراسم اولین سالگرد روح الله رجایی سردبیر فقید روزنامه جام جام، شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در کهف الشهدا ولنجک تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مراسم اولین سالگرد روح الله رجایی سردبیر فقید روزنامه جام جم شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور شماری از همکاران و خانواده مرحوم در فضای باز کهف الشهدا ولنجک با سخنرانی شیخ مصطفی کرمی و مداحی حاج حیدر خمسه برگزار شد.

سخنران این مراسم با بیان اینکه " اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت و تلاش شبانه‌ روزی در این راه از جان و سلامت خود هزینه کردند، مصیبت درگذشت روح الله رجایی را در سالگرد درگذشت این روزنامه نگار به همکاران و خانواده مرحوم تسلیت گفت."

«روح الله رجایی» سردبیر روزنامه جام جم تیر ماه سال ۹۹ بر اثر بیماری کرونا جان باخت و پیکر آن مرحوم ۳۱ تیرماه در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

فردا پنجشنبه /۳۱ تیرماه/ نیز از ساعت ۱۸ تا ۱۹.۳۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم یادبود زنده یاد روح الله رجایی در بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

روح‌الله رجایی متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته مقطع دکتری رشته علوم ارتباطات بود و از سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه‌ای به کار روزنامه نگاری اشتغال داشت.

این روزنامه نگار فقید صبح دوشنبه (۳۰ تیرماه ۹۹) درحالی دارفانی را وداع گفت که یک هفته قبل از مثبت بودن تست کرونای خود اطمینان داشت و به همین علت نیز از همان زمان به محل کار خود در روزنامه جام‌جم مراجعه نکرد.

این فعال رسانه ای با توجه به ابتلای به این بیماری مدت زمانی را از هفته گذشته به درمان پرداخت و روند درمانش همچنان ادامه داشت؛ وی در مدت زمان درمان خود، پیامی تصویری را نیز برای اطلاع رسانی در فضای مجازی بخاطر مبارزه اش با بیماری کرونا منتشر کرد.

امیدواری به روند بهبودی و بالا رفتن اکسیژن خون زنده یاد رجایی طی روزهای گذشته موجب شادی دوستان و همکاران وی شده بود اما در کمال ناباوری رسانه ها خبر فوت وی را گزارش کردند.

زنده یاد روح‌الله رجایی با مدرک دکترای علوم ارتباطات سابقه حضور در نشریات همشهری جوان، همشهری، تهران امروز و معاونت اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و معاونت روابط عمومی‌پژوهشگاه علوم انسانی را داشت.

وی روزنامه نگاری شناخته شده در بین اهالی مطبوعات و رسانه بود.

از روح الله رجایی دو پسر به نام های حسام الدین و شهاب الدین و دختری هفت ماهه به نام نرگس به یادگار مانده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق