مهمان ویژه در رختکن استقلال پس از دربی حذفی


مهمان ویژه در رختکن استقلال پس از دربی حذفی

علی نامداری ، متمول نزدیک به باشگاه استقلال پس از دربی با بلیطی که در اختیار کادرفنی قرار گرفته بود ، به رختکن استقلال رفت و با اعضای تیم دیدار کرد. نوشته مهمان ویژه در رختکن استقلال پس از دربی حذفی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهمان ویژه در رختکن استقلال پس از دربی حذفی

حضور علی نامداری در رختکن استقلال پس از دیدار آبی ها با پرسپولیس در جام حذفی
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۷:۰۰
مهمان ویژه در رختکن استقلال پس از دربی حذفی

علی نامداری ، متمول نزدیک به باشگاه استقلال پس از دربی با بلیطی که در اختیار کادرفنی قرار گرفته بود ، به رختکن استقلال رفت و با اعضای تیم دیدار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال از سهمیه ۲۰ بلیط خود پنج بلیط را در اختیار کادر فنی گذاشته بود که فرهاد مجیدی هم یک بلیت را به علی نامداری داد تا او با بلیط سهمیه کادرفنی به رختکن استقلال برود.

جالب اینکه بازیکنان استقلال هم از دیدن نامداری خوشحال شدند چون در چند نوبت از او پول هایی را گرفته بودند. حتی شنیده می‌شود پاداش هایی که مجیدی قولش را به بازیکنان می دهد،در واقع از طریق علی نامداری تامین می شود. نکته دیگر اینکه همچنان رد پای یکی دو عضو سابق هیئت مدیره استقلال در اطراف این تیم دیده می‌شود و آنها به اعضای کادر فنی نزدیک هستند. اتفاقی که به مذاق معاون اجرایی باشگاه استقلال خوش نیامد و در رادیو علیه یکی از آنها به شدت موضوع گرفت. حتی بعد از آن مددی هم با سایت باشگاه استقلال مصاحبه کرده و کنایه‌های را به مدیران سابق باشگاه زد.منیبان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج