اشاره تویوتا به خوب بودن فورد برانکو جدید!


اشاره تویوتا به خوب بودن فورد برانکو جدید!

فورد برانکو پس از 25 سال بازگشته و به نظر می‌رسد رقبا نگران حضور این خودرو در بازار هستند. یک ماه پس از معرفی برانکو بود که تصاویری از برگه‌های ارسالی جیپ به نمایندگی‌ها و اشاره به برتری‌های رانگلر در مقایسه با برانکوی جدید منتشر شد. فیات-کرایسلر اشاره‌ای به این اسناد نکرد اما هم‌اکنون ویدئوی … The post اشاره تویوتا به خوب بودن فورد برانکو جدید!...

فورد برانکو پس از ۲۵ سال بازگشته و به نظر می‌رسد رقبا نگران حضور این خودرو در بازار هستند. یک ماه پس از معرفی برانکو بود که تصاویری از برگه‌های ارسالی جیپ به نمایندگی‌ها و اشاره به برتری‌های رانگلر در مقایسه با برانکوی جدید منتشر شد. فیات-کرایسلر اشاره‌ای به این اسناد نکرد اما هم‌اکنون ویدئوی جدیدی از کانال یوتیوب تویوتا آمریکا منتشر شده و این برند تلاش داشته همین کار را با ۴ رانر ۲۰۲۱ جدید انجام دهد هرچند ژاپنی‌ها بیش از آنکه از محصول خود دفاع کنند به خوب بودن برانکو اشاره کرده‌اند.

اشاره تویوتا به خوب بودن فورد برانکو جدید!

اولین نکته آن است که این یک مقایسه مستقیم بین برانکو و ۴ رانر نیست. اگرچه هر دو خودرو توانایی‌های آفرود خوبی دارند اما ۴ رانر تنها در یک پیکربندی عرضه می‌شود و دارای سه ردیف صندلی است درحالی‌که برانکو دو ردیف صندلی دارد. ۴ رانر همچنین خودرویی بسیار قدیمی‌تر است. شاید تویوتا این خودرو را به‌روز کرده باشد اما پنجمین نسل ۴ رانر در سال ۲۰۱۰ معرفی شده است. هرچند تویوتا ویژگی‌هایی همچون اپل کارپلی، اندروید اتو و آمازون الکسا را ارائه می‌کند.

اشاره تویوتا به خوب بودن فورد برانکو جدید!

تفاوت‌های زیادی نیز زیر کاپوت وجود دارد که سن بالای تویوتا را نشان می‌دهد. ۴ رانر از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی با خروجی ۲۷۰ اسبی و گشتاور ۳۷۷ نیوتون متری استفاده می‌کند درحالی‌که برانکو با دو پیشرانه توربو که قدرت‌های ۳۰۰ و ۳۳۰ اسبی دارند در دسترس می‌باشد. تویوتا به گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک مجهز بوده درحالی‌که فورد از گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده کرده است.

اشاره تویوتا به خوب بودن فورد برانکو جدید!

۴ رانر در هیچ بخشی پشت سر برانکو نیست اما جایی که این خودرو برتری خود را نشان می‌دهد شاید اهمیتی برای خریداران نداشته باشد. این خودرو ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارد و ظرفیت یدک کشی آن نیز بهتر است که شاید این دو خبر برای برانکو ناخوشایند باشند اما دو خودرو از نظر تجربه کاربری و مالکیت بسیار متفاوت بوده و این ویدئو نشان می‌دهد که برانکو چقدر خوب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل