بازیابی خاطرات قدیمی با امکاناتی مدرن؛ رنو 5 توربو 3 رونمایی شد


بازیابی خاطرات قدیمی با امکاناتی مدرن؛ رنو 5 توربو 3 رونمایی شد

رنو 5 توربو 3 دست ساز برای اولین بار همراه با فیبر کربن رونمایی شد.

بازیابی خاطرات قدیمی با امکاناتی مدرن؛ رنو ۵ توربو ۳ رونمایی شد
بازیابی خاطرات قدیمی با امکاناتی مدرن؛ رنو 5 توربو 3 رونمایی شد
 

رنو ۵ توربو ۳ دست ساز برای اولین بار همراه با فیبر کربن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه قوانین جدیدی در خصوص آلایندگی منتشر شده است، خودروسازان به دنبال پیروی از این قوانین، خودروهای جدید مطابق با آپشن های امروزی طراحی می کنند.

در این بین‌ برخی از شرکت‌های پس از فروش، مشتاق زنده نگه داشتن خودروهای کلاسیک هستند که در گذشته بیشترین خواهان را داشتند. به طور خلاصه، Legende Automobiles نام جدیدی در تجارت مجدد بوده و هدف آن تازه سازی یک کلاسیک دهه ۱۹۸۰ به رنو ۵ توربو است.

با حفظ ظاهر‌قبلی، این‌ خودرو اکنون با طراحی موتور وسط بسیار خاص است، توربو ۳ تفسیری مدرن از R۵ سه درب است. بدنه سفارشی دست ساز آن عمدتا فیبر کربن است تا وزن را پایین نگه دارد. اندازه چرخ‌ها بزرگتر شده و اکنون چرخ های جلو ۱۶ اینچی و عقب ۱۷ اینچی است.

جای چراغ‌های قدیمی در R۵ T۳ را LED‌های به روز گرفته است، در حالی که ظاهر غیر قابل تردید پیشینیان خود را حفظ می‌کند. جلوپنجره در ستون C به Turbo ۱ و Turbo ۲ اشاره می‌کنند در حالی که شیشه چهارم آن از فیبر کربن تشکیل شده است.

قسمت انتهایی عقب میزبان یک اسپویلر سقفی گسترده است که به عنوان بخشی از پوشش متضاد که روی آینه‌های جانبی، مراکز چرخ و ستون‌های A نیز به کار رفته، با رنگ قرمز به پایان رسیده است. نوک دو اگزوز که در یک دیفیوزر عقب دو تکه سفارشی جای گرفته است، دارای یک شکل مربع برای تکمیل طراحی زاویه دار ادای احترام به طراحی رنو است.

توربو ۳ به پایین سوار می‌شود و از سیستم تعلیق استخوان مضاعف در جلو و عقب استفاده می‌کند که نمایانگر برداشتی مدرن از پیکربندی استفاده شده توسط ماشین مسابقه‌ای R۵ Maxi Turbo است.

چیدمان کابین برای تعمیر مجدد حفظ شده است، اما با یک پشت آمپری کاملاً دیجیتال جایگزین صفحه‌های آنالوگ شده است. روی دریچه‌های هوا و تسمه‌ها و همچنین روی فرمان دو پره تغییر شکل دیده می شود که با طراحی مینیمالیستی اعمال شده است.

اتومبیل‌های Legende در توربو ۳ مجهز به کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه‌ای و صندلی‌های بسیار باریک با پشتیبانی جانبی سخاوتمندانه و مسابقه ای هستند. پشت آن‌ها یک رول قفس قرار دارد که در قسمت بالای محفظه موتور قرار دارد و در آن یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ ۴۰۰ اسب بخار سالم تولید می‌کند.

این کاملاً بهتر از خروجی اصلی ۱۵۸ اسب بخار است و اکنون از طریق یک گیربکس ‌مدرن یا دستی (بسته به تأمین کنندگان) به چرخ‌های عقب تحویل داده می‌شود و جایگزین گیربکس پنج سرعته دستی می‌شود. جزئیات مربوط به موتور فاش نشده است، اما گفته می‌شود که این یک پیشرانه مدرن دارد، همانطور که از یک پروژه کامل مجدد انتظار می‌رود.

در طول شش سال حضور این مدل در بازار، ۱۸۲۰ دستگاه رنو ۵ توربو ۱ ساخته شده است (به همراه ۳۱۶۷ توربو ۲)، به این معنی که Legende Automobiles جمعیت محدودی را مخاطب قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل