مشکل تامین سیمان در بازار چهارمحال و بختیاری رفع می‌شود


مشکل تامین سیمان در بازار چهارمحال و بختیاری رفع می‌شود

شهرکرد- ایرنا- معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت نابسامان بازار سیمان در استان گفت: مشکل تامین سیمان در بازار استان بزودی رفع خواهد شد.

غلام‌رضا قائدامینی روز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان سامان با محوریت بررسی وضعیت توزیع سیمان و مرغ در بازار این شهرستان تاکید کرد: به‌علت قطعی‌های مکرر برق صنایع، تولید سیمان در استان به ۵۰ درصد کاهش یافت به‌همین علت، در روزهای اخیر ذخیره سیمان به کمتر از ۵۰ درصد رسید.

قائدامینی تصریح کرد: خوشبختانه برق سیمان شهرکرد وصل شد و از دو سه روز دیگر با آغاز تولید کلینکر در این کارخانه و عرضه آن به بازار، کاستی‌های بازار سیمان در استان رفع می‌شود.

وی درخصوص وضعیت توزیع مُرغ در بازار یادآور شد: هم‌اکنون مُرغ کشتار شده در چهارمحال و بختیاری براساس سرانه جمیعتی بین شهرستان‌های ۱۰ گانه استان توزیع می‌شود.

قائدامینی با اشاره به شرایط و وضعیت گردشگری شهرستان سامان اظهار داشت: موضوع مورد توجه جهادکشاورزی قرار گیرد تا به تامین مرغ زنده بیشتر توجه شود که بتوان سهمیه مُرغ کشتار شده برای عرضه در بازار شهرستان سامان را افزایش داد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای یک کارخانه سیمان است که تولیدات این کارخانه علاوه‌بر نیاز داخل به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نیز صادر می‌شود.

شهرستان گردشگری سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !