نوک پیکان عدم رعایت پروتکل‌ها را فقط به سمن اصناف نگیرید


نوک پیکان عدم رعایت پروتکل‌ها را فقط به سمن اصناف نگیرید

رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: تاختن یک طرفه به اصناف دور از انصاف است، آیا در ادارات، محافل و مجالس و... پروتکل ها رعایت می شود که نوک پیکان فقط به سمت اصناف است؟

جمشید زند سوم مردادماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با بیان اینکه امیدواریم افراد فقط در شعار، خود را به تقوا دعوت نکنند بلکه در عمل تقوا را رعایت کنند، افزود: مشکلات اقتصادی گریبان گیر جامعه است و شرایط موجود وضعیت اقتصادی نامناسبی را رقم زده است. اصناف اداره و بانک نیستند که حقوق سر ماه داشته باشند، به همین دلیل گرفتاری های بیشتری دارند.

وی بیان اینکه قبل از قرمز شدن اراک، پروتکل های وضعیت قرمز را به اصناف و روسای اتحادیه ابلاغ کرده ایم، گفت: در طول یک هفته در جلسه فرمانداری اراک و ستاد کرونا نظارت بر رعایت پروتکل ها تاکید می شود ولی با چه تعداد نیرو این نظارت ها انجام شود؟

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو ماه پرداخت حقوق بازرسان عقب است، اتاق با این وضعیت بر چه چیزی نظارت کند؟ هرچند که با همه مشکلات بر همه موارد گوشت، مرغ، لبنیات، رعایت پروتکل ها و ... نظارت می شود. البته 30 هزار واحد صنفی در اراک فعال است و نمی شود که برای هر واحد صنفی یک نیرو در نظر گرفت.

زند تاکید کرد: تاختن یک طرفه به اصناف دور از انصاف است. آیا در ادارات، محافل و مجالس و ... پروتکل ها رعایت می شود که نوک پیکان فقط به سمت اصناف است؟ وزارت بهداشت همه اقشار را در اولویت واکسن قرار داده است، اما هنوز اصناف در اولویت تزریق واکسن قرار نگرفته اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری