مسجد زیبای «نصیرالملک» شیراز میزبان مولودی خوانان غدیر


مسجد زیبای «نصیرالملک» شیراز میزبان مولودی خوانان غدیر

حجت الاسلام خوشرنگ گفت: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم ویژه برنامه مولودی خوانی در مسجد تاریخی موقوفه «نصیرالملک» شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «مجتبی خوشرنگ»، امروز (چهارشنبه ۶ مرداد) در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم ویژه برنامه مولودی خوانی در مسجد تاریخی موقوفه «نصیرالملک» شیراز برگزار می شود، گفت: جشن بزرگ عید غدیر خم از امروز ششم مرداد همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حیاط مسجد «نصیرالملک» شیراز برگزار می شود.

مدیر داخلی مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز افزود: استفاده از ظرفیت مولودی خوانان، مداحان و شعرای آیینی در این برنامه از جمله ویژگی های متمایز این مراسم جشن خواهد بود به نحوی که مداحان اهل بیت (ع)، «سید عباس انجوی»، «حسن شیرازی» و «سید مصطفی زارع» به اجرای مولودی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام خوشرنگ همچنین از اجرای گروه تواشیح در این برنامه خبر داد و ابراز کرد: با حضور گروه امین ولایت شاهد اجرای چند قطعه تواشیح در مدح و رثای مولا امیرالمومنین (ع) خواهیم بود.

مدیر داخلی مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز گفت: حضور شاعران آیینی در این مراسم جشن و سرور یکی دیگر از ویژه گی های این برنامه است و شاعر آئینی «حجت زارع» نیز اشعار خود را در این مراسم قرائت می کند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری