اختتامیه نخستین جایزه ملی سیاستگذاری برگزار می‌شود


اختتامیه نخستین جایزه ملی سیاستگذاری برگزار می‌شود

جامعه اندیشکده با همکاری خانه اندیشه ورزان، 10 مرداد 1400 اختتامیه جایزه ملی سیاستگذاری را برگزار می‌کند.


اختتامیه نخستین جایزه ملی سیاستگذاری برگزار می‌شود

جامعه اندیشکده با همکاری خانه اندیشه ورزان، ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ اختتامیه جایزه ملی سیاستگذاری را برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اختتامیه نخستین جایزه ملی سیاستگذاری ۱۰ مرداد با مشارکت ۵۲ اندیشکده و موسسه سیاست پژوهی و همکاری خانه اندیشه ورزان، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، به همت جامعه اندیشکده‌ها برگزار می‌شود.

فرآیند نخستین جایزه ملی سیاستگذاری با دریافت ۳۵۳ پروژه از ۵۲ اندیشکده در آبان ۹۹ کلید خورد و پس از ۹ ماه و طی ۳ مرحله در تیر ۱۴۰۰ به پایان رسید. در مرحله نخست ۲۰۷ پروژه تایید شده توسط ۶۱ عضو شورای علمی جامعه اندیشکده‌ها ارزیابی شد و ۵۹ پروژه برای صعود به مرحله دوم معرفی شدند. در مرحله دوم ۵۹ پروژه در ۱۶ پنل موضوعی به رقابت پرداختند. از هر پنل یک پروژه به مرحله سوم راه یافت. در نهایت در مرحله سوم و نهایی جایزه ۱۶ پروژه از ۱۱ اندیشکده توسط ۵ عضو هیئت داوران ارزیابی و اعتبارسنجی شدند.

۱۰ مرداد ۱۴۰۰ نتایج داوری و ارزیابی مرحله سوم در مراسم اختتامیه جایزه با حضور هیئت داوران جایزه، اعلام می‌شود. در این مراسم ضمن معرفی پروژه‌های برتر و پروژه‌های شایسته تقدیر به زیست بوم اندیشه ورزی کشور، با اهدای جوایز مادی و اعطای تسهیلات غیرمادی از آن‌ها تقدیر و تشکر خواهد شد.

مراسم اختتامیه نخستین جایزه ملی سیاستگذاری از کانال آپارات و صفحه اینستاگرام جامعه اندیشکده ها، به صورت زنده پخش خواهد شد.

زمان: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ تا ۱۸

مکان: تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر عج و خیابان برادران مظفر شمالی، پلاک ۹۰۷، سالن آمفی تئاتر خانه اندیشه ورزان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی