اجرای سرودهای خیابانی در شادیانه غدیر آران و بیدگل


 اجرای سرودهای خیابانی در شادیانه غدیر آران و بیدگل

مدیر مسئول کانون فرهنگی شهید بهشتی مسجد خاتم الانبیا آران و بیدگل از برگزاری شادیانه غدیر با اجرای سرودهای خیابانی در این شهرستان خبر داد.

سید محمدرضا سیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه عید ولایت برنامه «شادیانه غدیر» با اجرای سرودهای خیابانی در سطح شهر آران و بیدگل اجرا می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی شهید بهشتی مسجد خاتم الانبیا(ص) آران و بیدگل افزود: این مراسم چهارشنبه ۶ مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حرکت جمعی اعضای کانون های فرهنگی از مراکز کانون ها و تجمع در حرم مطهر امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) آغاز خواهد شد و کاروان شادی با گذر از میادین شهر در سه نقطه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

سیدی ادامه داد: حرم مطهر امامزاده قاسم(ع)، میدان امام حسن(ع) و حرم مطهر هلال بن علی(ع) سه نقطه اصلی برگزاری مراسم و اجرای سرود خیابانی در نظر گرفته شده است و در هر برنامه، سه سرود از سوی گروه سرود خاتم المرسلین اجرا خواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی شهید بهشتی تصریح کرد: کاروان دوچرخه سوراران نوجوان رده سنی بالای ۱۲ سال هم با شعار «در رکاب غدیر»، ضمن حمل نمادهای غدیر و پرچم، پیشاپیش کاروان حرکت خواهند کرد.

سیدی در خصوص اهداف برگزاری این برنامه گفت : با توجه به شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری مراسم باشکوه و جشن های بزرگ شادیانه عید غدیر ، کانون های فرهنگی تصمیم گرفتند به منظور پاسداشت عید غدیر و ترویج فرهنگ غدیر به ویژه در بین نوجوانان و جوانان این برنامه فرهنگی را اجرا کنند.

وی خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی شهید بهشتی، قائم و ولایت، بقاع متبرکه امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) و محمدهلال بن علی(ع)، ناحیه مقاومت بسیج و اداره تبلیغات اسلامی در اجرای این جشن مشارکت دارند.

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟