مردم کرمانشاه عید قربان 2 هزار و 819 راس دام قربانی اهدا کردند


مردم کرمانشاه عید قربان 2 هزار و 819 راس دام قربانی اهدا کردند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت: مردم خیر و نیکوکار استان کرمانشاه در عید سعید قربان معادل 2 هزار و 819 راس دام سبک و سنگین نذری قربانی برای خانواده‌های کم برخوردار زیرپوشش این نهاد اهدا کردند.

«پیمان ترکمانه» روز پنجشنبه به ایرنا افزود: تمامی نذورات نقدی خیران نیک اندیش در عید سعید قربان به دام زنده تبدیل و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ذبح و در میان خانوارهای مددجو و کم برخوردار توزیع شد.

او ارزش این قربانی ها را بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۸۱۹ راس دام سبک و سنگین شامل ۲ هزار و ۶۵۷ راس گوسفند و ۱۶۲ راس گوساله ذبح شد.

ترکمانه یادآور شد: تمام بسته های گوشت دام‌های ذبح شده و جمع آوری شده در قالب نذورات عید قربان درب منزل مددجویان زیرپوشش توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن قدردانی از مشارکت خیران در عید سعید قربان، تاکید کرد: دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و درگاه الکترونیک #۱*۸۸۷۷* همچنان آماده دریافت نذورات نیکوکاران برای دستگیری از خانوارهای کم برخوردار است.

مردم نوعدوست کرمانشاه سال ۹۹ بیش از ۱۴ میلیارد تومان (نقدی و بسته گوشت) در قالب نذورات قربانی به کمته امداد استان برای توزیع بین نیازمندان تحویل دادند.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۸۴ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز