فرمانداری شهرهای چهاربرج و باروق در آذربایجان غربی افتتاح شد


فرمانداری شهرهای چهاربرج و باروق در آذربایجان غربی افتتاح شد

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه هیات دولت در راستای خواست و اراده مردم در خصوص ارتقاء بخش های باروق و چهاربرج به شهرستان تصریح کرد: با ایجاد فرمانداری و استقرار دستگاه های اجرایی در این دو شهرستان بسترهای توسعه سرعت می گیرد.

محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه هفتم مرداد در آئین ارتقاء بخش چهاربرج و افتتاح فرمانداری این شهرستان که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، وحدت و همدلی را مبنای اصلی توسعه در استان دانست و گفت: ارتقای بخش چهاربرج از خواسته های دیرین مردم بود که با مساعدت دولت و پیگیری های نماینده مردم در مجلس این امر محقق شد.

وی با قدردانی از همراهی مردم در برنامه های دولت افزود: اگر چه برخی نسبت به ارتقاء این دو بخش معترض بودند اما قاطبه مردم با دوراندیشی نسبت به این امر خوشحال و رضایت دارند.

استاندار آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد تا با همراهی مردم و همه ارکان خدمت رسان، روند خدمت رسانی به مردم این دو شهرستان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

همچنین در طی افتتاح این فرمانداری‌ها، "سهندعلی ستاری" بخشدار سابق باروق با حکم استاندار آذربایجان‌غربی به عنوان سرپرست فرمانداری تازه تاسیس باروق و "فخرالدین صمدی" بخشدار پیشین مرحمت‌آباد نیز به سمت سرپرست فرمانداری تازه تاسیس چهاربرج منصوب شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)