فرهنگ غدیر نجات بخش جامعه است


فرهنگ غدیر نجات بخش جامعه است

بوشهر- ایرنا- دبیر بنیاد بین المللی غدیر بوشهر گفت: نجات کشور، حفظ و پایداری جمهوری اسلامی و عزت دنیا و آخرت وابسته به حفظ فرهنگ غدیر و غدیریان است.

سردار حسین کارگر روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با تکیه بر فرهنگ غنی غدیر توانسته موثر، توانمند، متحد، منسجم و اثرگذار در منطقه ظاهرشود.

وی بیان کرد: امروز فرهنگ غدیر در خارج از مرزها و در سراسر جهان توانمندی خود را به نمایش گذاشته و توانسته به خوبی فتنه و توطئه‌های گوناگون دشمنان را خاموش کند.

کارگر اضافه کرد: این فرهنگ غدیر است که امروز توانسته در برابر استکبار جهانی ایستادگی و آن را با شکست روبرو کند.

وی ادامه داد: عید غدیر برترین عید امت اسلام است و هیچ روز و مناسبتی به بزرگی این روز نیست و به استناد آیه‌های قرآنی باید این مناسبت بزرگ گرامی داشته شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر بوشهر یادآور شد: در روایت‌های اسلامی و احادیث پیامبر(ص) عید غدیر بعنوان عیدالله الاکبر و اشرف و اکبر عیدها نامبرده شده است.

کارگر گفت: در زمان حاضر در ۲۷ شهر نمایندگی بنیاد غدیر، در ۳۴۰ روستا رابط غدیر و ۹۰۰ روحانی و طلبه حوزه علمیه در استان بوشهر بعنوان مبلغ در فضاهای مختلف حقیقی و مجازی برنامه‌های غدیر را ترویج می‌دهند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی فرمانده سپاه استان بوشهر، قرارگاه غدیر در استان تشکیل شد و در همین راستا با بکارگیری بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت برای انتقال پیام غدیر برنامه‌ریزی شده است.

کارگر ادامه داد: همچنین دبیرخانه استانی غدیر در آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل و تلاش شد با کمک شبکه شاد پیام غدیر به فرهنگیان و دانش آموزان انتقال یابد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشن‌های خانگی غدیر و راه اندازی کاروان شادی از جنوب تا شمال استان گفت: امسال پیش بینی می‌شود در راستای ترویج سنت حسنه اطعام در روز عید غدیر ۲۰۰ هزار دست غذای گرم در استان پخته و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟