نرم افزار قرآنی«اخلاص1» رونمایی شد


نرم افزار قرآنی«اخلاص1» رونمایی شد

نرم افزار قرآنی«اخلاص 1» کار مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و کانون فرهنگی هنری اخلاص و موسسه فرهنگی هنری شفق امروز در آستانه عید غدیر با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علیرضا مومنی» امروز(۶مرداد) در آئین رونمایی نرم افزار قرآنی«اخلاص 1» که با پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و به همت کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان قائم شهر و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر و موسسه فرهنگی هنری شفق تولید شد، در دفتر ابوشهیدین آیت الله«علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر اظهار کرد: ترویج آموزه‌ها و فرهنگ قرآنی را با تولید این نرم افزار پیگیر هستیم.

نرم افزار قرآنی«اخلاص1» رونمایی شد

مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری شفق با بیان اینکه این نرم افزار قرآنی شامل 5بخش می باشد، افزود: بخش اول نرم افزار «اخلاص 1» به کرسی های تلاوت شامل آلبوم عکس و فیلم تلاوت، سخنرانی، خبرنامه، زندگی نامه آیت الله«علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه بانک محتوای قرآنی«قرائت ترتیل قران کریم باترجمه گویای استاد انصاریان»،«قرآن کریم تمام صفحه به خط عثمان طه با نکات منتخب و توضیحات صفحه» و «ترتیل خوانی استاد منشاوی و استادپرهیزگار» در بخش دوم این نرم افزار جانمایی شده، ادامه داد: علاقه مندان به نرم افزار های قرآنی می توانند متن نهج البلاغه و ترجمه به صورت pdf سازگار با سیستم ویندوز را از بخش سوم این نرم افزار دریافت کنند.

مومنی با اشاره به اینکه بخش چهارم نرم افزار «اخلاص 1» قرآن کریم با 18 ترجمه فارسی به صورت pdf را عرضه می دارد، گفت: بخش پنجم نیز با عنوان «سلیمانی ها» شامل 2نماهنگ از سردار، وصیت نامه سردار، قرائت وصیت نامه با صوت فرزند و قرائت وصیت نامه با صوت سردار قاآنی تولید شده است.

وی با اشاره به ایده اجرای این طرح خاطرنشان کرد:عجین‌ شدن جامعه با مفاهیم و مضامین قرآنی در هنگام قرائت قرآن کریم نیز یکی از اهداف تولید این نرم افزار است.

مومنی با اشاره به سابقه فعالیت کانون اخلاص و موسسه شفق در حوزه قرآن و عترت و فرهنگی در عرصه استانی و ملی، یادآورشد: من کتابخوانم، باشگاه های کتابخوانی، جرعه ای از ولایت، نمایشگاه های حریم ریحانه و راه بهشت، نشست علمی ذهن زیبا و ماه زیبا، تفسیرکوتاه قرآن کریم، شب شعر، کرسی تلاوت، جشنواره هنرهای مسجدی و ربیع القرآن نمونه ای از این برنامه ها می باشد.

وی با بیان اینکه تولید نرم افزار«اخلاص ۲» را پیگیر هستیم، افزود: تلاش داریم نسخه اندروید این نرم افزار را با همکاری سه نفر از برنامه نویسان استان طی یک سال کاری با صرف ۶۰ میلیون تومان تولید و عرضه نمائیم.

مومنی از توزیع رایگان نرم افزار قرآنی «اخلاص ۱» بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران و سایر استان های کشور خبر داد و گفت: البته از طریق کتابخانه های مساجد نیز این نرم افزار توزیع خواهد شد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز