تمرین غیراستاندارد، مسابقه استاندارد


تمرین غیراستاندارد، مسابقه استاندارد

پرتاب‌گر تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد که جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرده، می‌گوید: دیسک‌های ما غیراستاندارد هستند، وسط آنها سنگین است و زود پایین می‌آیند.

صادق صمیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته گذشته در نخستین مرحله رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور سوم شدم که مسابقه عالی و در سطح آسیا بود.

وی ادامه داد: پرتابگران خوبی از جمله احسان حدادی، حسین رسولی و برخی دیگر از بهترین‌های کشورمان شرکت داشتند که با پرتاب ۵۵.۸۱ متر توانستم رتبه سوم را کسب کنم و امیدوارم در مراحل دوم و سوم بتوانم رکوردهای بهتری داشته باشم.

صمیمی که جواز حضور در رقابت‌های جوانان جهان را کسب کرده است، یادآور شد: رکورد ورودی حضور در رقابت‌های جوانان جهان ۵۷ متر بود که با ۶۲.۰۹ متر سهمیه را کسب کردم و تلاش می‌کنم در رقابت‌های جهانی نیز پرتاب‌های خوبی داشته باشم.

این پرتاب‌گر اهل چهارمحال و بختیاری در پاسخ به پرسشی که چقدر شانس کسب مدال در رقابت جهانی را دارد؟ گفت: رکورد یک پرتابگر ۶۹ متر است و بقیه ۶۲ و ۶۳ هستیم. قهرمانی که در حال حاضر دور از دسترس است اما امکان کسب مقام‌های دوم و سوم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه رکورد تمرینی‌اش ۶۳.۷۰ متر است، افزود: چندین بار رکورد جوانان ایران را در تمرین‌ زده‌ام ولی دیسک‌های ما غیراستاندارد هستند، وسط آنها سنگین است و زود پایین می‌آیند. حالا قرار است که فدراسیون دیسک‌های استاندارد در اختیار ما بگذارد.

صمیمی بیان کرد: در مسابقات بین‌المللی بقیه پرتابگران دیسک استاندارد می‌آورند و ما با آنها پرتاب می‌کنیم که چون بار نخست است کمی سخت می‌شود و اگر خودمان دیسک استاندارد داشته باشیم، خیلی خوب می‌شود.

وی گفت: از دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس، ایرج و سیاوش سپهوند بابت تمام زحماتی که برای این تیم متحمل می‌شوند، به طور ویژه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری