تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در کرمانشاه به 639 نفر افزایش یافت


تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در کرمانشاه به 639 نفر افزایش یافت

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون 639 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته 15 نفر بیشتر است.

«مهدی محمدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته موردی بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در استان ثبت نشده است، گفت: مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون همان یک هزار و ۹۶۵ نفر روز گذشته است.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۳۲۰ نفر شامل ۷۴ بیمار مثبت بستری و ۲۴۶ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۸۰ نفر کمتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ نفر در مراکز درمانی این استان بخاطر ابتلای به کرونا بستری و ۸۷ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

هفت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های کنگاور، صحنه، گیلانغرب و سنقر وکلیایی از روز شنبه (۹ مرداد) در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین و پاوه در وضعیت قرمز گرفتند.

وی اظهار داشت: براساس این گزارش، شهرستان‌های اسلام آبادغرب، سرپل‌ذهاب و جوانرود در وضعیت زرد و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر و قصرشیرین در وضعیت زرد قرار دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری/ یمن از انجام عملیات برای پایان جنگ غزه خبر داد