تشدید نظارت های کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد


تشدید نظارت های کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشدید بازرسی و نظارات ها بر رعایت دستورالعمل های کرونایی در همه شهرهای استان خبر داد.

آذر صفائی نیا با بیان اینکه، ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا بالاترین مرجع تصمیم گیری در مورد کروناست، افزود: در اجرای مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا باید هماهنگی ها بیشتر شود و قطعا هیچ‌گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

وی بر همکاری و هماهنگی دستگاه های استان در اجرای کامل و نظارت بر رعایت دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا تاکید و اظهارکرد: پیک کرونا صعودی است، نوع آن خطرناک و شیوع، ابتلا و بستری آن بالا رفته است و شدت بازررسی و نظارت ها بر پروتکل های بهداشتی را می طلبد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد برتاکید و حمایت دکتر کلانتری استاندار از بازرسی های مستمر و نظارت های تخصصی بر همه دستگاه های اجرایی، واحدهای تولیدی، بازار و کسبه و مراکز خدمات دهی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: شرایط کنونی اوج نظارت و کنترل همزمان را به طور مستقیم و نامحسوس ضروری کرده است.

صفایی تصریح کرد: گروه های نظارت و بازرسی با مسئولیت از ستاد استانی مقابله با کرونا وظیفه دارند با نظارت مستقیم بر پروتکل های بهداشتی به معرفی متخلفین و ناقضین پروتکل های بهداشتی جهت برخورد قانونی اقدام کنند.

صفائی نیا تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مسئولیت مستقیم نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و معرفی متخلفین و ناقضین پروتکل های بهداشتی برای برخورد قانونی به مراکز قضایی با دانشگاه‌های علوم پزشکی است و بر همین اساس این نظارت ها باید مستمر و دقیق اعمال شود.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری اعلام کرد: در هفته گذشته از ۲ هزار و ۷۷۸ مورد بازدید انجام شده در استان ۱۳۵ متخلف به مراکز قضایی معرفی و ۵۷ پلمب صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: چاره ای نداریم و با توجه به اهمیت و در اولویت بودن سلامت و جان مردم باید روند بازرسی ها و نظارت های روزانه بیشتر و برخوردهای لازم با متخلفین انجام شود.

صفائی نیا بیان کرد: از امروز تا بهبودی وضعیت کرونا بازرسی ها از ادارات، گشت‌های مشترک نظارتی بر بازار و مراکز خدماتی و کنترل ورودی شهرها از سوی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، اصناف و مرکز بهداشت و درمان بر اجرای دقیق تر پروتکل‌ها شدت می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، صفائی نیا بر حساسیت لازم به ‌جهت رعایت بیشتر شیوه نامه ها و پروتکل‌های بهداشتی از طریق رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در استان تاکید کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟