20 بسته معیشتی و 500 پرس غذای گرم میان نیازمندان جهرم توزیع شد


20 بسته معیشتی و 500 پرس غذای گرم میان نیازمندان جهرم توزیع شد

نیکجو از توزیع 20 بسته معیشتی و 500 پرس غذای گرم همزمان با دهه ولایت و امامت به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیرخواهانه کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، در مناسبت های مختلف اقداماتی در راستای کمک و حمایت از خانواده های نیازمند و کم بضاعت صورت می گیرد.

مدیر کانون فرهنگی وهنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: به منظور کمک به نیازمندان، مرحله دیگری از طرح «کمک مومنانه» به همت بچه های مسجد به اجرا در آمده که در قالب آن بسته های معیشتی میان گروه های هدف توزیع شده است.

وی بیان کرد: در این طرح به همت خیران و نیکوکاران، تعداد 20 بسته مواد غذایی شامل اقلام مورد نیاز خانواده های از قبیل برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه و... تهیه و به دست نیازمندان رسید.

نیکجو ادامه داد: هر بسته معیشتی به ارزش 150 هزار تومان بود که در مجموع افزون بر سه میلیون تومان برای تهیه آن هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به توزیع غذای نذری در دهه ولایت و امامت، عنوان کرد: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در شب عید غدیر و شب میلاد امام موسی کاظم (ع) تعداد 700 دست غذای گرم را تهیه و میان نمازگزاران مسجد توزیع کرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، ادامه داد: از دیگر فعالیت بچه های مسجد در کمک به محرومان، تهیه 500 دست غذای گرم بود که در روز عید غدیر، میان نیازمندان در سه نقطه از شهر جهرم توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع تعداد ۹۰۰ بسته شیرینی و۴۵۰ بسته شکلات، پول تبرک و تعداد ۲۰ جایزه ۱۰ هزار تومانی بین نماز گزاران مسجد از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری به مناسبت عید سعید غدیر خم بوده است.

نیکجو در پایان از بچه های مسجد، اعضای کانون و اهالی مسجد که در این امر یاری گر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» بودند، قدردانی کرد و خواستار تداوم فعالیت های خیرخواهانه با کمک و همت خیران و نیکوکاران شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری