جدایی هری کین قطعی شد ؟


جدایی هری کین قطعی شد ؟

هری کین قرار بود امروز به تمرینات پیش فصل تاتنهام اضافه شود ولی این اتفاق رخ نداد. نوشته جدایی هری کین قطعی شد ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جدایی هری کین قطعی شد ؟

غیبت هری کین کاپیتان در تمرین تاتنهام
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۵
جدایی هری کین قطعی شد ؟

هری کین قرار بود امروز به تمرینات پیش فصل تاتنهام اضافه شود ولی این اتفاق رخ نداد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری کین در ابتدای تابستان به تاتنهام اطلاع داده بود که به منظور کسب جام خواهان جدایی است. اکنون مشخص شده که مقصد مطلوب کین تیم فوتبال منچسترسیتی پپ گواردیولا، تیم قهرمان لیگ برتر است.

گویا هری کین قرار است بالاخره به خواسته اش برسد و با قراردادی رکوردشکن در لیگ برتر با مبلغ ۱۹۲ میلیون یورو به منچسترسیتی بپیوندد. این خبری بود که چند روز پیش رسانه های انگلیسی منتشر کردند.

کنترل دنیل لِوی مالک و رئیس تاتنهام، روی هری کین به آرامی در حال از بین رفتن است و گفته می شود این مهاجم هنگام بازگشت به تاتنهام، باشگاه را مجبور خواهد کرد تا به انتقال او به منچسترسیتی رضایت دهد.

قرار بود کین امروز در تمرینات تاتنهام حاضر شود ولی این اتفاق رخ نداد. این ادعایی است که اسکای اسپورتس مطرح کرده تا شایعات پیرامون جدایی اش قوت بگیرد. اکنون باید دید که این اقدام کین نوعی شورش است یا او با اجازه و به دلیلی خاص در تمرینات حاضر نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نگاهی به مراسم تولد خلوت سعید معروف ستاره والیبال در خانه اش روی مبل چرم/مبارکا باشه