آتش در تنگه هایقر دوباره شعله ور شد / ارتش به کمک مدافعان محیط زیست رفت + فیلم و عکس


آتش در  تنگه هایقر  دوباره شعله ور شد / ارتش به کمک مدافعان محیط زیست رفت + فیلم و عکس

رکنا: در حالی که صبح امروز آتش سوزی تنگه هایقر استان فارس مهار شده بود، خبرها از شدت گرفتن مجدد موج آتش سوزی در قسمت شرقی تنگه هایقر حکایت دارد. در همین حال، نیروهای هوانیروز بوشهر و پادگان 08 کازرون نیز با بالگرد برای کمک به اطفای حریق اعزام شدند.

دو روز گذشته آتش سوزی مهیبی در تنگه هایقر استان فارس رخ داده است. تنگه هایقر در 35 کیلومتری جنوب غرب شهرستان فیروزآباد قرار دارد. در آتش سوزی تنگه هایقر چهار نفر از اهالی روستای چهارقاش فیروزآباد که برای کمک به اطفای حریق آمده بودند، جان باختند. یک پدر، پسر و برادرزاده به نام های ناصر بهزادی (پدر)، حامد بهزادی (پسر)، رضا بهزادی (برادرزاده) و جهانبخش بهزادی (شوهرخواهر) در آتش سوزی تنگه هایقر جان باختند. البته یک نفر دیگر از خانواده بهزادی نیز در آتش سوزی تنگه هایقر مصدوم شده است.

آتش در "تنگه هایقر" دوباره شعله ور شد / ارتش به کمک مدافعان محیط زیست رفت + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، از عصر روز دوشنبه بخشی از عرصه های طبیعی تنگه هایقر دچار آتش سوزی شد. این آتش سوزی ها مربوط به قسمت شرقی تنگه هایقر است. بر اثر این حادثه، چهار نفر از اهالی روستای چهارقاش که برای اطفای آتش سوزی تنگه هایقر به کمک نیروهای جنگل بانی آمده بودند، در میان آتش گرفتار شدند و جان خود را از دست دادند. هم اکنون یکی دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی تنگه هایقر نیز در بیمارستان سوختگی شیراز بستری است.

از ساعت 15:30 روز دوشنبه دو نقطه از عرصه های طبیعی تنگه هایقر فیروزآباد در استان فارس دچار آتش سوزی شدند. این آتش سوزی در دو نقطه از قسمت شرقی تنگه هایقر شهرستان فیروزآباد استان فارس آغاز شده بود که صبح روز سه شنبه آتش در یکی از این نقاط به طور کامل مهار شد، اما تا صبح امروز وقوع آتش سوزی در نقطه دیگر ادامه داشت که البته آتش صبح امروز مهار شد، اما منابع محلی مجددا از شعله ور شدن آتش سوزی در قسمت شرقی تنگه هایقر خبر می دهند.

این آتش سوزی در فاصله دو کیلومتری سد هایقر شهرستان فیروزآباد فارس رخ داده و تا کنون منجر به فوت چهار نفر از اهالی روستای چهارقاش شهرستان فیروزآباد شده است. این چهار نفر که اقوام یکدیگر بودند، از عشایر منطقه بودند که برای کمک به اطفای حریق به کمک نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان فارس رفته بودند.

در همین حال، در پی وقوع شعله ور شدن مجدد آتش سوزی در تنگه هایقر، نیروهای پادگان 08 کازرون شامل سربازان و نیروهای کادر نیروی زمینی ارتش نیز در راستای تلاش برای اطفای حریق به کمک نیروهای جنگل بانی و دوستداران محیط زیست منطقه رفته اند.

آتش در "تنگه هایقر" دوباره شعله ور شد / ارتش به کمک مدافعان محیط زیست رفت + فیلم و عکس

صبح امروز نیز یک بالگرد از سوی هوانیروز ارتش بوشهر به منطقه اعزام شده بود. همچنین جمعیت هلال احمر استان فارس و جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز تا کنون دو بالگرد به منطقه اعزام کرده اند. یعنی تا کنون 4 بالگرد برای کمک به اطفای حریق تنگه هایقر به منطقه اعزام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 6.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل