ترکیب هیئت رئیسه شورای ششم قزوین مشخص شد


ترکیب هیئت رئیسه شورای ششم قزوین مشخص شد

مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای شهر قروین برگزار شد و شورای ششم به صورت رسمی با تعیین اعضای هیئت رئیسه از امروز 14 مرداد کار خود را آغاز کرد.

ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر ششم در قزوین صبح امروز ۱۴ مرداد در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر در فرمانداری قزوین مشخص شد.

فرج‌الله فصیحی رامندی به عنوان رئیس شورای شهر ششم در این مراسم، تصریح کرد: از هیئت اجرایی و هئیت نظارت انتخابات تشکر می‌کنیم که انتخابات را در کمال صحت برگزار کردند، همچنین از مردم که با حضور فعال توطئه‌های دشمن را نقش برآب کردند و وفاداری خود را ثابت کردند تشکر ویژه داریم، حضور ۵۲ درصدی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نشان از وفاداری مردم به نظام دارد.

وی افزود: هر ۹ عضو شورا افرادی هستند که با انگیزه خدمت به مردم و کسب رضای خدا پا به عرصه انتخابات گذاشتند و مورد لطف قرار گرفتند، امیدواریم این حضور موجب خشنودی مردم باشد و بتوانیم گامی در جهت حل مشکلات مردم برداریم و شرایط داشتن شهری سالم و ایمن را فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا در پایان این جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای ششم برگزار شد که طی آن فرج‌الله فصیح رامندی و فاطمه اشدری برای ریاست شورای شهر کاندیدا شدند که فصیحی با ۷ رای به عنوان ریاست شورا انتخاب شد.

همچنین در بخش نایب رئیسی محسن حق‌شناس و علی فرمانی و مهری‌سادات تقوی نامزد شدند که در نهایت فرمانی و تقوی به نفع حق شناس انصراف دادند و محسن حق شناس به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

همچنین قاسم اللهیاری با کسب ۹ رای به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد، مهدی مهدیخانی نیز به عنوان کاندیدای منشی اول و مهری سادات تقوی کاندیدای منشی دوم بودند که هر یک با ۹ رای مثبت برای این سمت‌ها انتخاب شدند.

برای نمایندگان شورای شهرستان نیز، مهدی مهدیخانی، علی فرمانی و مهری سادات تقوی کاندیدا شدند که در نهایت مهدی مهدیخانی و علی فرمانی با ۷ رای به عنوان نمایندگان در شورای شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا در انتخابات شورای شهر قزوین فرج‌الله فصیحی رامندی، محسن حق‌شناس، حسین صلح‌جو، مهری‌سادات تقوی، فاطمه اشدری، علی فرمانی، ولی چگینی، مهدی مهدیخانی و قاسم اللهیاری با کسب اکثریت آرای مردم به عنوان اعضای شورای ششم انتخاب شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...