نبرد آفرود بین فیات پاندا کراس و تسلا مدل X، فقط برای سرگرمی!


نبرد آفرود بین فیات پاندا کراس و تسلا مدل X، فقط برای سرگرمی!

تسلا مدل X و فیات پاندا کراس چه ویژگی مشترکی دارند؟ هیچ‌چیز، مطلقاً هیچ. این دو کراس‌اوور غیر از فاصله زیاد از سطح زمین و برخورداری از سامانه چهارچرخ محرک هیچ شباهت دیگری به هم ندارند. بااین‌حال، کارواو این دو ماشین را طی یک نبرد آفرود در برابر هم قرار داده تا ببیند کدام‌یک از … The post نبرد آفرود بین فیات پاندا کراس و تسلا مدل X، فقط برای...

تسلا مدل X و فیات پاندا کراس چه ویژگی مشترکی دارند؟ هیچ‌چیز، مطلقاً هیچ. این دو کراس‌اوور غیر از فاصله زیاد از سطح زمین و برخورداری از سامانه چهارچرخ محرک هیچ شباهت دیگری به هم ندارند. بااین‌حال، کارواو این دو ماشین را طی یک نبرد آفرود در برابر هم قرار داده تا ببیند کدام‌یک از آن‌ها در مسیرهای خشن و ناهموار بهتر عمل می‌کند.

نبرد آفرود بین فیات پاندا کراس و تسلا مدل X، فقط برای سرگرمی!

همان‌طور که گفته شد، این دو خودرو کاملاً باهم متفاوت هستند و به همین دلیل این مقایسه صرفاً جنبهٔ سرگرمی دارد. علاوه بر این، تخریب تسلا در این ویدئو می‌تواند از روی بیکاری مت واتسون باشد. درهرحال بهتر است به رقابت بپردازیم. پاندا به‌وضوح خودروی کوچکی است اما پیشرانهٔ آن‌ حتی کوچک‌تر است زیرا در سینهٔ این خودرو یک پیشرانهٔ دو سیلندر ۹۰۰ سی‌سی قرار گرفته که تنها ۸۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته با وجود این خروجی ناچیز، باید توجه داشت که پاندا با تنها ۱۱۶۵ کیلوگرم وزن، کمتر از نصف تسلا وزن دارد. از سوی دیگر، مدل X به خاطر باطری‌هایش ۲۵۳۳ کیلوگرم وزن دارد اما برای جابجا کردن این جثهٔ سنگین از ۴۱۷ اسب بخار قدرت و ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد.

نبرد آفرود بین فیات پاندا کراس و تسلا مدل X، فقط برای سرگرمی!

اگر این یکی از مسابقات درگ معمولی کارواو بود، قطعاً پاندا هیچ شانسی نداشت اما در اینجا داستان متفاوت بوده و ازآنجایی‌که این یک نبرد آفرود است، همه میدانیم که برتری قدرتی تسلا بر حریف خود به دلیل طبیعت غیر آفرودی آن تا حد زیادی تضعیف می‌شود. علاوه بر این، برخلاف پاندا، مدل X از لاستیک‌های جاده‌ای استفاده می‌کند. خب با این اوصاف، با توجه مقایسهٔ کاواو، کدام‌یک از این دو خودرو آفرودر بهتری است؟ آیا اصلاً این مقایسه و نتیجه را قبول دارید؟

تماشا در یوتیوب:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز