تمجید بی‌اساس از مدیران، آفت توسعه است


تمجید بی‌اساس از مدیران، آفت توسعه است

استاندار ایلام گفت: رسانه نباید نقد غیرمنصفانه و تمجید غیرمنصفانه داشته باشد.

«محمد نوذری» در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه های خبری و نمایندگان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری در استان ایلام اظهار کرد: نقد منصفانه خیلی کارساز است و رسانه ها به دور از نگاه‌های سیاسی ، واقع بینانه و منصفانه مدیران را نقد کنند.

وی با بیان اینکه معتقدم هر جایی که رسانه ها کمک کار و یاریگر بوده‌اند، کارها بهتر انجام شده است، گفت: در بسیاری از مسائل که رسانه ها ورود کرده و نقش داشته و واقعیت‌ها را بیان کردند، مشکلات حل شده ولی در برخی موارد رسانه ها به دور از واقعیت به نقد پرداختند.

نوذری با بیان اینکه تمجید بی‌اساس از مدیران آفت توسعه است، گفت: بنده از نقد استقبال می کنم و از رسانه‌هایی که نقد درست داشته‌اند، تقدیر کرده‌ام.

وی تاکید کرد: رسانه نباید نقد غیرمنصفانه و تمجید غیرمنصفانه داشته باشد، بلکه هر جایی که مدیران موفق عمل کردند را بیان و هر جا که ضعفی وجود دارد، با دید واقعیت منعکس کنند.

نوذری با تاکید بر اینکه چنانچه مدیری از نقد منصفانه استقبال کند، موفق خواهد بود، اضافه کرد: رسانه ها نماینده افکار عمومی جامعه بوده و هیچ چیز ارزشمندتر از این جایگاه نیست.

وی با بیان اینکه مطالباتی که توسط رسانه‌ها منعکس می شود، ارزشمند بوده و تمامی مسوولان و مدیران مکلف به پاسخگویی و جوابگویی هستند، تصریح کرد:خبرنگاران مهمترین رکن هر جامعه بوده و در تمامی زمینه ها و حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله و همچنین کرونا و انتخابات سنگ تمام گذاشتند.

استاندار ایلام ادامه داد: در چهار سال که در این استان ساکن بودم، از هیچ خبرنگاری شکایتی نداشتم بلکه واسطه حل و فصل مشکلات خبرنگاران نیز بوده ام.

نوذری در خصوص نقد رسانه‌ها از دولت قبل گفت: رسانه‌ها در این زمینه واقع بین باشند چراکه کشور با مشکلاتی نطیر عدم توانایی فروش نفت به دلیل تحریم، اخلال در سیستم بانکی، تعطیلی مشاغل به دلیل کرونا و عدم توانایی در ورود دارو و واکسن در کشور و ... مواجه بوده است.

وی به وضعیت نامطلوب کرونا در استان اشاره کرد و گفت: آژیر خطر کرونا به صدا درآمده ولی متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم که در گذشته ۸۰ درصد بود به حداکثر ۳۵ درصد رسیده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: متاسفانه ظرفیت برخی بیمارستان‌ها تکمیل و بیش از ظرفیت پذیرش بیمار داشته‌اند ولی از طرف دیگر متاسفانه ترس مردم از کرونا به شدت پایین آمده است.

استاندار ایلام با اشاره به عدم تمایل برخی مردم به تزریق واکسن از آنها خواست در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی