اپل واچ، جان یک انسان را پس از سقوط نجات داد


اپل واچ، جان یک انسان را پس از سقوط نجات داد

پس از هشدار به سرویس‌های اورژانس در مورد سقوط مرگبار، Apple Watch جان انسانی را از خطر مرگ نجات داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از appleinsider، براندون اشنایدر ۲۵ ساله از لانگ آیلند پس از درد شکم و تشخیص اشتباه سنگ کلیه به اورژانس مراجعه کرد. اشنایدر که می‌خواست از حمام استفاده کند، در آنجا هوشیاری خود را از دست داد و روی زمین افتاد. او در مصاحبه با ABC گفت: به یاد دارم که دست هایم را می‌شستم و با خودم فکر می‌کردم، چیزی اتفاق می‌افتد. من به یاد نمی‌آورم که روی زمین افتاده باشم، چیزی به سرم خورده باشد یا هر چیز دیگری که اتفاق افتاده است.

خوشبختانه اشنایدر از ساعت اپل استفاده می‌کرد که ویژگی تشخیص سقوط دستگاه این رویداد را متوجه شده و به اورژانس و همچنین پدرش که در آن زمان با او بود هشدار داد. این امر باعث شد تا بلافاصله آن‌ها متوجه حالات رفتاری ناپایدار اشنایدر شوند و او بدین ترتیب از خطر مرگ نجات پیدا کرد.

اپل واچ، جان یک انسان را پس از سقوط نجات داد

اشنایدر گفت: اپل واچ سقوط را تشخیص داد ولی من به پیام هشدار که نیاز به پاسخ دارد، توجهی نکردم و به فعالیت خود ادامه دادم. بعد از این اتفاق ناگوار و مراجعه به مراکز درمانی و انجام سی تی اسکن، شکستگی جمجمه و هماتوم‌های متعدد در حال رشد تشخیص داده شد. او تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت و چهار روز بعد از حالت بیهوشی خارج شد. فناوری نوینی که اپل واچ اشنایدر داشت سبب شد تا او به ادامه حیات برگشته و بتواند زندگی جدیدی را آغاز کند.

اگرچه او چیز زیادی از این حادثه یا روز‌های بعد به خاطر نمی‌آورد، اما در حال بهبود است و بقای خود را مدیون اپل واچ و شیوه زندگی فناورانه می‌داند. اشنایدر متخصص فروش Peloton و مربی دویدن سطح ۱ است. او گفت: کسانی که دارای ساعت اپل هستند، ممکن است بتوانند تماس‌های اضطراری خود را تنظیم کنند، که من نمی‌دانم چه چیزی باعث ایجاد این ایده در من قبل از وقوع این حادثه شد تا مطمئن شوم که آن را تنظیم کرده ام، اما می‌خواهم مردم را تشویق کنم که این کار را بکنند.

اپل واچ، جان یک انسان را پس از سقوط نجات داد

اپل واچ سری ۴ به جز تشخیص موارد خطرناکی چون سقوط، سلامت قلب، سطح اکسیژن خون، تحرک، تناسب اندام و موارد دیگر را نیز پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید

صحنه دلهره آور سقوط مسافر ویلچرسوار به داخل ریل قطار

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری