تجلیل از بانوان حجاب برتری آب و فاضلاب


تجلیل از بانوان حجاب برتری آب و فاضلاب

رکنا: از بانوان با حجاب برتر شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار رکنا در شهرکرد، بنا بر این گزارش با توجه به اهمیت عفاف و حجاب خصوصا حجاب برتر از بانوان کارمندی که دائما در محل کار از چادر استفاده می کنند طی جلسه ایی با حضور مدیر عامل محترم این شرکت تجلیل بعمل آمد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته حجاب و عفاف با تاکید بر رعایت شئونات اخلاقی و دینی توسط آقایان و خانمها در محیط اداری گفت: خوشبختانه تمامی بانوان کارمند این شرکت با الگو گرفتن از سیره و روش حضرت فاطمه زهرا (س) عفیفه و محجبه هستند و خوشحال هستم که شما کامل ترین نوع پوشش ایرانی اسلامی را انتخاب کرده اید.

دکتر احمد رضا محمدی بر ضرورت فرهنگ سازی در امر حجاب و عفاف بیش از پیش تاکید کرد و افزود: نهادینه سازی ، گسترش و حفظ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی ، نیازمند حرکتی گروهی ، پویا ، هدفمند و همه جانبه است که از طرفی با انجام وظایف فردی هم منافاتی ندارد.

وی با یادآوری واقعه مسجد گوهر شاد در گذشته و سخت گیری تعدادی از کشورها در موردحجاب در حال حاضر گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران توجه ویژه به حجاب برتر ، احیای ارزش های اسلامی و حرکت های بزرگ فرهنگی است که همواره شاهد این مهم بوده ایم.

قابل ذکر است در این جلسه بعد از ارائه نقطه نظرات خانمهای حاضر در جلسه از این افراد که مروج پوشش اسلامی کامل در محیط اداری می باشند با اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه ایی تجلیل شد.

مصیبی دهکردی/شهرکرد

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات