مقایسه سامسونگ گلکسی بادز 2 با گلکسی بادز پلاس؛ کدام ایرباد بهتر است؟


مقایسه سامسونگ گلکسی بادز 2 با گلکسی بادز پلاس؛ کدام ایرباد بهتر است؟

گجت نیوز در این مطلب می‌خواهیم به مقایسه سامسونگ گلکسی بادز 2 با گلکسی بادز پلاس – Samsung Galaxy Buds 2 vs Galaxy Buds Plus – بپردازیم. هر دو ایرباد بی سیم 150 دلار قیمت دارند. سامسونگ چند ساعت قبل و در طول مراسم آنپکد از ایرباد بی سیم گلکسی بادز 2 رونمایی کرد و حالا زمان... نوشته مقایسه سامسونگ گلکسی بادز 2 با گلکسی بادز پلاس؛ کدام ایرباد...

در این مطلب می‌خواهیم به مقایسه سامسونگ گلکسی بادز ۲ با گلکسی بادز پلاس – Samsung Galaxy Buds 2 vs Galaxy Buds Plus – بپردازیم. هر دو ایرباد بی سیم ۱۵۰ دلار قیمت دارند.

سامسونگ چند ساعت قبل و در طول مراسم آنپکد از ایرباد بی سیم گلکسی بادز ۲ رونمایی کرد و حالا زمان آن رسیده که به مقایسه این ایرباد با هدفون بی سیم محبوب گلکسی بادز پلاس بپردازیم. سامسونگ بادز پلاس را در سال ۲۰۲۰ روانه بازار کرد.

مقایسه سامسونگ گلکسی بادز ۲ با گلکسی بادز پلاس

مقایسه گلکسی بادز ۲ با گلکسی بادز پلاس: قیمت و عرضه

سامسونگ می‌خواهد ایرباد بی سیم جدید خود را از ۵ شهریور ماه با قیمت ۱۴۹ دلار در آمریکا و ۱۴۹ یورو در اروپا عرضه کند. کاربران هم اکنون می‌توانند اقدام به ثبت پیش سفارش کنند.

گلکسی بادز پلاس در ۲۲ بهمن ۹۸ با قیمت ۱۴۹ دلاری معرفی شد؛ اما همانند سایر محصولات قدیمی‌تر سامسونگ، شما می‌توانید این هدفون بی سیم را با تخفیف و قیمت بسیار کمتری خریداری کنید.

مقایسه Galaxy Buds 2 با Galaxy Buds Plus: طراحی و رنگ‌بندی

طراحی کلی Galaxy Buds 2 شباهت زیادی به بادز پلاس دارد و هر دو گجت از لبه‌های صیقلی بهره می‌برند. البته لبه‌های بادز ۲ کمی خمیده‌تر و جذاب‌تر است. سامسونگ گلکسی بادز ۲ را کوچکترین و سبک‌ترین ایرباد خود نامید. تفاوت دیگر این دو هدفون بی سیم به عدم حضور وینگ تیپ در مدل جدید مربوط می‌شود.

البته کیس شارژ بادز ۲ و بادز پلاس نیز کاملا متفاوت هستند. بادز ۲ به همراه یک کیس شارژ مربعی شکل با لبه‌های خمیده همراه شده است؛ اما بادز پلاس با یک کیس بیضی عرضه شده است که باعث می‌شود قرار دادنش در جیب حس خوبی را به کاربر منتقل نکند.

مقایسه سامسونگ گلکسی بادز 2 با گلکسی بادز پلاس؛ کدام ایرباد بهتر است؟

ابعاد کیس شارژ عضو جدید گلکسی بادز برابر با ۵۰ در ۵۰.۲ در ۲۷.۸ میلی‌متر است و وزن کلی محصول نیز (کیس به همراه هدفون) برابر با ۴۱.۲ گرم است. کیس شارژ بادز پلاس ۳۸.۸ در ۷۰ در ۲۶.۵ میلی‌متر است و در کنار ایرباد ۵۲ گرم وزن دارد.

در زمینه رنگبندی نیز باید گفت که Buds 2 در چهار رنگ گرافیتی، ارغوانی، زیتونی و سفید عرضه خواهد شد؛ اما گلکسی بادز پلاس تنوع رنگ بیشتری داشته و در ۶ رنگ سفید، آبی، مشکی، قرمز، صورتی و آبی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مقایسه سامسونگ گلکسی بادز ۲ با گلکسی بادز پلاس: کیفیت صدا

گلکسی بادز ۲ به تازگی معرفی شده است و به همین خاطر نمی‌توان در مورد کیفیت صدای آن نظر داد؛ اما قطعا از لحاظ کیفیت صدا پایین‌تر از گلکسی بادز پرو نخواهد بود. گلکسی بادز پرو صدای بم قدرتمندی داشت؛ اما خیلی تحسین برانگیز نبود.

این هدفون بی سیم همچنین صداهای بالا و میانه را بسیار شفاف و واضح ارائه می‌داد و به خوبی آنها را از هم تفکیک می‌کرد. سامسونگ اعلام کرد که گلکسی بادز ۲ صدایی متعادل و مسحور کننده ارا‌‌ئه خواهد کرد.

مقایسه سامسونگ گلکسی بادز 2 با گلکسی بادز پلاس؛ کدام ایرباد بهتر است؟

بادز ۲ سمت چپ – بادز پلاس سمت راست

گلکسی بادز پلاس نیز در هنگام پخش صدای بم عملکرد خوبی داشت و صداهای بالا نیز واضح بودند، ولی جای پیشرفت داشتند. البته با توجه به برچسب قیمتی این ایرباد می‌توان گفت که کیفیت صدا کاملا متناسب و خوب است.

می‌توان انتظار داشت که بادز ۲ توانایی ارائه صدایی شفاف‌تر و باس قوی‌تر را داشته باشد. هر دو هدفون توسط AKG بهینه شده‌اند. AKG یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین برند‌های تولید کننده هدفون است که الان به عنوان زیر مجموعه سامونگ فعالیت می‌کند.

مقایسه بادز ۲ با بادز پلاس: ویژگی‌ها و حذف نویز فعال

کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه Galaxy Wearable در اندروید و برنامه گلکسی بادز در آیفون،‌ هر دو هدفون بی سیم را راه‌اندازی کرده و شخصی سازی کنند. البته پروسه راه‌اندازی آنها با گوشی‌های گلکسی راحت‌تر است.

سامسونگ گلکسی Buds 2 از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. این قابلیت می‌تواند تا ۹۸ درصد از صداهای محیط را حذف کند. علاوه بر این، بادز ۲ به سه سطح مختلف صدای محیطی مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد کمی از صدای محیط را دریافت کنند. این ویژگی برای مواقعی که بیرون هستید و باید حواستان به اطراف باشد، مفید است.

مقایسه سامسونگ گلکسی بادز 2 با گلکسی بادز پلاس؛ کدام ایرباد بهتر است؟

گلکسی بادز پلاس از قابلیت حذف نویز فعال بهره نمی‌برد و تنها به دلیل استفاده از گوشی‌های لاستیکی تا حدودی صدای محیط را مسدود می‌کند. اگرچه این ایرباد نیز از قابلتی به نام Ambient Aware بهره می‌برد تا کاربر در صورت تمایل صدای بیشتری را از محیط بشنود.

بنابراین اگر معمولا در مکان‌های شلوغ هستید یا اینکه دوست دارید صدای کولر را نشنوید، گلکسی بادز پلاس گزینه خوبی نخواهد بود و بهتر است سراغ Buds 2 بروید.

هر دو ایرباد سامسونگ از میکروفون‌های با کیفیتی برای پاسخ دادن به تماس‌ها بهره می‌برند. در بادز پلاس تاخیر آنچنانی در هنگام تماشای ویدیو وجود ندارد و می‌توان گفت که بادز ۲ در این زمینه حتی بهتر خواهد بود.

مقایسه سامسونگ گلکسی بادز 2 با گلکسی بادز پلاس؛ کدام ایرباد بهتر است؟

بادز ۲ از اتصال بلوتوث ۵.۲ بهره می‌برد؛ این در حالی است که بادز پلاس به فناوری قدیمی‌تر بلوتوث ۵.۰ مجهز شده است. گلکسی بادز ۲ از الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای مسدود کردن صدا‌های ناخواسته در هنگام تماس استفاده می‌کند و طراحی این ایرباد نیز به گونه‌ای بوده است که میکروفون‌ها در معرض باد مستقیم قرار نمی‌گیرند.

کیس شارژ هر دو هدفون بی سیم را می‌توان هم با استفاده از کابل USB-C و هم با شارژر بی سیم شارژ کرد.

مقایسه گلکسی Buds 2 با گلکسی بادز پلاس: مقاومت، عمر باتری، محتویات جعبه

هر دو ایرباد سامسونگ توانسته‌اند گواهی IPX2 را به دست آورند که یعنی در برابر عرق مقاوم هستند و می‌توانید به راحتی از آنها در باشگاه استفاده کنید.

در جعبه گلکسی بادز ۲ و بادز پلاس سری‌هایی در اندازه‌های مختلف و کانل USB-C قرار گرفته‌اند. البته خریداران بادز پلاس می توانند در صورت تمایل وینگ تیپ را نیز تهیه کنند تا ایرباد محکم‌تر در گوش قرار بگیرد.

مقایسه سامسونگ گلکسی بادز 2 با گلکسی بادز پلاس؛ کدام ایرباد بهتر است؟

عمر باتری گلکسی بادز ۲ به همراه کیس شارژر برابر با ۲۰ ساعت است و مدل بادز پلاس نیز تا ۲۲ ساعت همراه شما خواهد بود. بادز ۲ به تنهایی و در هنگام فعال بودن حذف نویز فعال تا ۵ ساعت دوام خواهد داشت و با غیر فعال کردن این قابلیت نیز عمر باتری به ۷.۵ ساعت افزایش خواهد یافت.

بادز پلاس می‌تواند به تنهایی تا ۱۱ ساعت شما را همراهی کند که برای یک هدفون بدون قابلیت حذف نویز فعال نسبتا خوب است.

انتخاب شما کدام یک از ایرباد‌های بی سیم سامسونگ است؟ گلکسی بادز ۲ یا گلکسی بادز پلاس؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه