پس از کسب طلای المپیک؛/ حضور دیوید تیلور در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2021 


پس از کسب طلای المپیک؛/ حضور دیوید تیلور در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2021 

دیوید تیلور، کشتی گیر آمریکایی که با شکست حسن یزدانی به مدال طلای المپیک توکیو رسید، پذیرفت که در مسابقات قهرمانی جهان سال 2021 شرکت کند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو ماه پس از کسب طلای المپیک، دیوید تیلور دوباره به صحنه جهانی باز می گردد.


تیلور به عنوان قهرمان المپیک 2021 در وزن 86 کیلوگرم در کشتی آزاد مردان به صورت خودکار واجد شرکت در مسابقات قهرمانی جهان شده و از تاریخ 2 تا 10 اکتبر در اسلوی نروژ، در این مسابقات شرکت خواهد کرد. کشتی ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که او حضور در این رقابت ها را پذیرفته است.


به همراه تیلور، سایرمدال آوران آمریکایی المپیک؛ کایل اسنایدر (نقره 97 کیلوگرم آزاد مردان)، هلن مارولیس (برنز 57 کیلوگرم آزاد زنان) و کایل دیک (برنز وزن 76 کیلوگرم آزاد مردان) نیز حضور خود را در 2021 رقابت های قهرمانی جهان تضمین کرده اند.

دارنده مدال های المپیک گیبل استیوسون (طلا 125 کیلوگرم در آزاد مردان)، تامیرا منشا استوک (طلا در 68 کیلوگرم در آزاد زنان)، آدلین گری (نقره 76 کیلوگرم در آزاد زنان)، توماس گیلمن (برنز وزن 57 کیلوگرم در مردان آزاد) و سارا هیلدبراندت (برنز 50 کیلوگرم آزاد زنان) هنوز تصمیم خود را به فدراسیون کشتی آمریکا اطلاع نداده اند. مهلت اعلام آمادگی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان تا روز یکشنبه است.


گیلمن، که به همراه تیلور و اسنایدر در باشگاه کشتی نیتانی لاینز در استیت کالج تمرین می کند، پس از بازی آخر خود در توکیو فاش کرد که از زمان بازی های انتخابی در ماه آوریل با پای مصدوم کشتی می گرفته.


آخرین حضور تیلور در مسابقات جهانی در سال 2018 بود، زمانی که او توانست مدال طلا بگیرد. تیلور به دلیل مصدومیت زانو در سال 2019 در رقابت های قهرمانی جهان شرکت نکرد و در سال 2020 نیز فدراسیون کشتی آمریکاتصمیم گرفت در بحبوحه شیوع کرونا در جهان، تیمی به این رقابت ها نفرستد. دو بار برنده جایزه Hodge Trophy و دو بار قهرمان NCAA برای پن استیت از سال 2017 به بعد در هیچ مسابقه رسمی شکست نخورده است.

با پذیرش حضور در رقابت های قهرمانی جهان از سوی تیلور، این کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم در مسابقات جهانی تیمی آینده در نبراسکا در ماه سپتامبر شرکت نخواهد کرد. این بدان معناست که دیگر کشتی گیران سابق و فعلی باشگاه نیتانی لاینز که واجد شرایط رقابت در آن وزن هستند؛ بو نیکال، آرون بروکس و کارتر استاروکی، اگر می خواهند تیم تشکیل دهند، باید وزن شان را تغییر دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا