دنیا جهانبخت تکان ها شکمش را به همه نشان داد ! + فیلم


دنیا جهانبخت تکان ها شکمش را به همه نشان داد ! + فیلم

رکنا: ویدیو اقدام عجیب دنیا جهانبخت و به نمایش گذاشتن شکمش برای مردم را مشاهده می کنید.

دنیا جهانبخت بلاگر معروف ایرانی است. دنیا جهانبخت در ایران به دنیا آمده و دنیا جهانبخت در حال حاضر خارج از کشور زندگی می کند. دنیا جهانبخت باردار است در ادامه بیشتر از دنیا جهانبخت بخوانید.

دنیا جهانبخت تکان ها شکمش را به همه نشان داد ! + فیلم

دنیا جهانبخت شاخ اینستاگرام که با رفتارهای عجیب به شهرت رسید مدتی است منتظر به دنیا آمدن بچه مشترک خود و مهراد جم خواننده مشهور پاپ است (طبق ادعای خودش). او به مهراد جم کمک کرد که از ایران مهاجرت کرده و به لندن برود. اما این وسط رفتارهای بچگانه دنیا جهانبخت و نمایش های عجیب او سوژه مردم شده است. او با هر بار تکان خوردن شکمش فوری استوری می فرستد !

البته اگر منصف باشیم دنیا جهانبخت حق دارد که اینجوری ذوق زده باشد. وقتی پیج اینستاگرامی بچه به دنیا نیامده اش یک میلیون فالوور دارد یعنی این بچه برای مردم مهم است مثل نوزاد خانواده ملکه انگلیس می ماند !

حاشیه های ادامه دارد دنیا

دنیا جهانبخت در یکی از لایو های اینستاگرامی اش به افشای یک راز از گذشته مهراد جم پرداخت و از دوست های خاص قبلی مهراد جم پرده برداری کرد.

دنیا جهانبخت نام کامل این دختران را بیان نکرد اما با گفتن این که این خواهران دوقلو هستند و اول اسم یکی از آن ها “س” و دیگری “ن” است از این ماجرا پرده برداشت.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
1 1

حجم ویدیو: 723.88K | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید