پایگاه‌های بسیج مساجد سرپل‌ذهاب در مقابله با کرونا پیشرو بوده است


قصرشیرین- ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: پایگاه های مقاومت...
قصرشیرین- ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: پایگاه های مقاومت بسیج  مساجد سپاه این شهرستان همواره در کنار کادر بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا پیشرو بوده اند و اقدام های  مناسبی در برنامه های کمک معیشتی داشته است.

سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت روز جهانی مسجد افزود: پایگاه های بسیج مساجد در کنار سایر اقشار بسیج از ابتدای شیوع کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان شهرستان بوده و در پیک های مختلف شیوع این بیماری منحوس اقدامات بسیار مناسبی در حوزه محرومیت زدایی و تهیه بسته های کمک معیشتی انجام داده است.

وی مساجد را از پایگاه های مهم جامعه دانست و گفت: بسیج و سپاه با برنامه ریزی های مناسب از ظرفیت آن استفاده کرده است.

او اضافه کرد: مساجد همواره محل علم و ادب و تربیت بوده و آمادگاه جوانان برای دفاع از خاک میهن در برابر نفوذ و نفاق دشمن به شمار رفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب در ادامه گفت: بسیج مساجد در راستای جلوگیری از نارسایی های فرهنگی و اجتماعی در جامعه و تعامل سازنده امامان جماعات با پایگاه های بسیج تشکیل شده است.

سرهنگ پاسدار اکبری اضافه کرد: بسیج مساجد کار بزرگ سنجش وضعیت کلی پایگاه های مقاومت بسیج از نظر عقیدتی، سیاسی، نظامی و تحلیل و بررسی اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج را برعهده دارد.

وی تصریح کرد : بسیج مساجد از طریق نظارت‌های خود میزان فعالیت، رشد و خلاقیت پاسگاه های مقاومت بسیج را مورد ارزیابی قرار می دهد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته