15 سارق مسلح در لرستان دستگیر شدند


15 سارق مسلح در لرستان دستگیر شدند

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: 15 نفر از عوامل سرقت‌های مسلحانه اخیر در این استان دستگیر شدند که به اشد مجازات خواهند رسید.

به گزارش ایرنا سردار یحیی الهی روز یکشنبه در حاشیه عملیات گرداندن سارقان مسلح در سطح شهر خرم آباد به خبرنگاران اعلام کرد: نیروی انتظامی با افرادی که امنیت و آرامش مردم را مختل کنند بدون هیچگونه مماشاتی با قاطعیت برخورد می کند.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر شاهد سرقت‌های مسلحانه در جاده و شهرهای استان بودیم افزود: پیگیری برای دستگیری مجرمان یکی از مطالبات مردم است که در این راستا نیروهای ویژه به کار گرفته و با تلاش شبانه روزی، عوامل سرقت های مسلحانه شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: با کمک دستگاه قضا و اطلاع رسانی مردم، طی چندین عملیات پلیسی ۱۵ نفر از عاملان سرقت های مسلحانه جاده ای، منازل و طلا فروشی در استان دستگیر شده اند.

سردار الهی بیان کرد: امروز نیز وقوع حادثه ای که چند نفر از سارقان مسلح مرداد ماه امسال با ورود به منازل، طلا و جواهرات ساکنان را با زور اسلحه سرقت کرده بودند، در صحنه جرم بازسازی شد.

وی گفت: همچنین بیست و چهارم خرداد ماه امسال یک فقره سرقت مسلحانه طلا فروشی در شهرستان پلدختر صورت گرفت که بلافاصله عوامل این سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان در راستای عهدی که با مردم دارند ، اقدام به دستگیری سارقان کرده است و با توجه به مطالبه به حق مردم از دستگاه قضا، باید با جرم محاربه با این افراد برخورد شود، چراکه سبب ایجاد رعب، وحشت و سلب امنیت مردم شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری