هم افزایی و پرهیز از بخشی نگری راه اساسی توفیق در انجام وظایف است


هم افزایی و پرهیز از بخشی نگری راه اساسی توفیق در انجام وظایف است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو با بیان اینکه دولت‌های روی کار آمده در جمهوری اسلامی برآمده از رای ملت است، گفت: دولت‌ها برای تحقق وعده‌های خود نیازمند هم‌افزایی و همکاری فرابخشی همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «کرم محمدی» روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای تامین و امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته دولت افزود: ما مجموعه های به هم پیوسته ای هستیم که یک هدف واحد را از طریق شرح وظایف مختلف و تخصصی خود پیگیری می کنیم.

وی اظهار داشت: هیچ برنامه ای بدون وجود امنیت پایدار امکان تحقق ندارد و اعضای شورای تامین، محقق کننده این مهم هستند و این بزرگترین بستر را برای اقدام های عمرانی،فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی قوه مجریه فراهم می کند.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: همه ما در هر پست و منصب و در زیر مجموعه هریک از قوا و نهادهای انقلاب اسلامی حضور داریم، یک هدف مشترک را دنبال می کنیم و آن نیز با رهروی از مقام معظم رهبری، خدمت و نوکری به مردم است.

تجدید میثاق با شهدای گرانقدر در هفته دولت

به گزارش خبرنگار ایرنا، در دومین روز از گدامیداشت هفته دولت، روز چهارشنبه سوم شهریور اعضای شورای اداری به همراه امام جمعه این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام ، با آرمان های بلند شهیدان والامقام و به ویژه شهدای عزیز دولت تجدید میثاق کردند.

دالاهو در غرب کرمانشاه حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۲ پروژه عمرانی و تولیدی در سرپل‌ذهاب افتتاح شد

۲ پروژه عمرانی و تولیدی روز چهارشنبه در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان در سرپل ذهاب افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سرپل ذهاب در حاشیه افتتاح پروژه های دومین روز از هفته دولت در شهرستان سرپل ذهاب افزود: یکی از این طرح ها شامل احداث ساختمان هواشناسی شهرستان است که در زلزله سال ۹۶ تخریب شده بود با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران در مساحت ۱۵۰ مترمربع امروز به بهره برداری رسید.

«نورالدین فرزادی پور» افزود: طرح دیگر افتتاح واحد ذرت خشک کنی با اعتبار پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات شخصی است.

وی اظهار داشت: این واحد با ظرفیت ۱۰ هزار تن و فراهم سازی اشتغال پنج نفر مستقیم و ۱۰۰ نفر غیر مستقیم خبر داد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیس