امام جمعه موقت ورامین: کشور به مدیرانی با روحیه شهید رجایی نیاز دارد


امام جمعه موقت ورامین: کشور به مدیرانی با روحیه شهید رجایی نیاز دارد

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان ورامین گفت: کشور در گام دوم انقلاب به مدیرانی با روحیه شهید رجایی نیاز دارد تا بتوان مشکلات را با سرعت رفع کرد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با تقدیر از حضور سرزده رئیس جمهوری به اهواز گفت: رئیس جمهوری نشان داد که مرد کار و عمل بوده و از روز اول با جدیت کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: امروز در گام دوم انقلاب، به دولتمردان و مسوولانی با روحیه شهید رجایی نیاز داریم که خوشبختانه رئیس جمهوری ثابت کرد که مرد کار و عمل است و حضور سرزده وی به اهواز آن هم در روز و بازدید از بیمارستان، روحیه‌ای جهادی است که دیگر اعضای دولت نیز باید اینگونه رفتار کنند.

وی گفت: برخی مدیران حتی در روزهای جمعه نیز حاضر نیستند در کنار مردم در نمازهای جمعه حاضر شوند، باید از رئیس جمهوری الگو بگیرند، اینکه برخی مدیران جایگاه خود را با ماشین امضا اشتباه بگیرند و از اتاق‌های شیشه‌ای بخواهند، مدیریت کنند، اصلاً قابل توجیه نیست.

ورامین مورد بی مهری دولت سابق قرار گرفت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: : ورامین سال‌ها مورد بی مهری دولت سابق قرار گرفت و برخی مدیران فعلی در طراز این شهرستان انقلابی نبوده و نیستند، مدیرانی که در این شهرستان خدمت می‌کنند، باید در طراز مدیران استانی از نظر تجربه، تخصص، روحیه انقلابی و مردمی باشند.

محمودی گفت: برخی افراد، ادارات، نهادها و مراکز خدماتی را با باشگاه سیاسی اشتباه نگیرند، ورامین از دعواهای سیاسی زخم خورده است، دوران خدمت به زودی سپری می‌شود و کاری کنید، که از خود نام نیک و دعای خیر باقی بگذارید.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به نامگذاری پنجم شهریور به نام زکریای رازی و روز داروساز گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران در حوزه داروسازی پیشرفت مناسبی داشته و بیش از ۹۵ درصد داروهای مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شود.

محمودی تصریح کرد: البته در کنار این پیشرفت‌ها، ،در زمینه داروهای سنتی کوتاهی داشتیم، که یکی از وعده‌های وزیر بهداشت توجه به این نکته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا