آتلیه عکاسی مادر و کودک، چطور بهترین‌اش را انتخاب کنیم؟


آتلیه عکاسی مادر و کودک، چطور بهترین‌اش را انتخاب کنیم؟

بهترین آتلیه عکاسی مادر و کودک در تهران،مشهد، شیراز یا سایر شهرها، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ ست لباس باید داشته باشیم؟ عکس‌های بارداری و بیمارستان را هم برای‌مان می‌گیرند؟ در نی‌نی‌بان بخوانید.

در نی‌نی‌بان قصد داریم تمام نکاتی که برای انتخاب آتلیه عکاسی مادر و کودک نیاز دارید را بیان کنیم. یک آتلیه درجه یک چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا تنها تجهیزات عکاسی مهم است؟ هنر عکاسی خلاقانه را چطوری تشخیص دهیم؟ برای این‌که نوزاد یا کودک خسته نشوند، پرسنل آتلیه و عکاس باید چه مواردی را رعایت کنند؟ خودمان چه لباسی بپوشیم و تن فرزندمان چه لباسی کنیم؟ در ادامه این سوال‌ها و کلی نکته مهم دیگر را درباره ژست عکاسی مادر و نوزاد یا بچه‌های بزرگتر، برای‌تان گفته‌ایم؛ لطفا با ما همراه باشید.

آتلیه عکاسی مادر و کودک، چطور بهترین‌اش را انتخاب کنیم؟

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی مادر و کودک

زن و مردهایی که تازه قانی والدین شده‌اند؛ اغلب اهمیت هنر عکاسی مادر و نوزاد را نادیده می‌گیرند. این پدر و مادرها، همان‌ظور کهبرای تهیه لیست لوازم مورد نیاز سیسمونی نوزاد، سنگ تمام می‌گذارند؛ برای انتخاب آتلیه عکاسی مادر و کودک، معمولا دنبال گران‌ترین مراکز هستند؛ غافل از این‌که تصاویر مادر و پدر و نوزاد؛ همچنین تصاویر سال‌های بعد کودک، تا آخر عمر یادگاری می‌ماند؛ پس باید انتخابی هوشمندانه داشته باشید؛ نکات مهم در ژست، محیط آتلیه و رفتار پرسنل را درنظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی: از کجا باید سیمونی بخرم؟

آتلیه عکاسی مادر و کودک، چطور بهترین‌اش را انتخاب کنیم؟

مراحل آتلیه مادر و کودک تهران و شهرستان‌ها

برای انتخبا آتلیه عکاسی مادر و کودک، بهتر است این نکات را به ترتیب برای شرایط خانوادگی و اهداف خود از عکاسی مادر و کودک در نظر داشته باشید:

چقدر بودجه دارید؟ چند عکس نیاز دارید؟ فرزندتان چه سنی دارد؟ فیلم‌برداری و سناریوپردازی هم نیاز دارید؟ عکس خلاقانه می‌خواهید یا رسمی؟ عکس را برای آلبوم می‌خواهید یا روی دیوار؟ دوست دارید لوکیشن عکاسی کجا باشد؟

مطلب پیشنهادی: زایمان در بیمارستان خصوصی بهتر است یا دولتی؟

آتلیه عکاسی مادر و کودک، چطور بهترین‌اش را انتخاب کنیم؟
ویژگی‌های عکاس خوب آتلیه مادر و کودک

یکی از باورهای غلطی که عموم مردم دارند این است که هر عکاسی می‌تواند آتلیه عکاسی مادر و کودک موفقی داشته باشد؛ در صورتی که عکاسی از مادر و کودک، امری بسیار تخصصی است؛ زیرا این تصاویر احساس بین مادر و فرزند را نشان می‌دهند.

مطلب پیشنهادی: سن بارداری بر اساس تاریخ سونو درست است؟

آتلیه عکاسی مادر و کودک، چطور بهترین‌اش را انتخاب کنیم؟

هر عکاس پرتره خانوادگی خوب می تواند عکس مادر و نوزاد را به عنوان بخشی از یک جلسه بزرگتر خانوادگی بگیرد.

با این حال ، از آنجا که این یک گروه استاندارد نیست ، ایده خوبی است که هنگام برنامه ریزی قرار خود برنامه خود را ذکر کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که عکاس شما زمان کافی برای گرفتن عکس های مورد نیاز خود را دارد. بهترین راه برای یافتن یک عکاس پرتره خانوادگی این است که از افراد جامعه خود توصیه بگیرید. اگر کسی را با این روش پیدا نکردید ، می توانید از یک فهرست آنلاین مانند نی نی بان برای پیدا کردن یک عکاس در منطقه خود استفاده کنید. قبل از تعیین زمان عکاسی ، زمانی را برای بازدید از آتلیه عکاس تعیین کنید. از این به عنوان فرصتی برای دیدن نمونه کارها و درخواست دیدن عکس های مادر و نوزاد خود استفاده کنید. این جلسه همچنین به شما امکان می دهد آنچه را که می خواهید با جزئیات بیشتری توضیح دهید و به شما اجازه می دهد تصمیم بگیرید که آیا آنها عکاس مناسب شما هستند یا خیر.

آتلیه عکاسی مادر و کودک، چطور بهترین‌اش را انتخاب کنیم؟

ژست های عکاسی کودک و مادر، کار هر عکاسی نیست!

از زمانی که دوربین‌های دیجیتال SLR وارد دنیای عکاسی شدند؛ بسیاری از افراد با خرید این دوربین‌ها و تجهیزات نور، شروع به عکاسی به ظاهر حرفه‌ای کردند؛ آتلیه زدند و برای عکاسی مادر و کودک، تبلیغ کردند. این‌که بتوانید در آتلیه عکاسی مادر و کودک، موفق باشید؛ نیاز به هنر، تخصص و تکنیک دارد؛ این افراد برای عکاسی از مادر و کودک الزاما مناسب نیستند:

هر کس که دوربین حرفه‌ای دارد انتخاب لباس برای عکس مادر و کودک

هنگام انتخاب لباس برای عکاسی مادر و نوزاد ، آن را ساده نگه دارید

رنگ های خنثی مانند آبی سرمه ای ، برنزه و کرم ایده آل هستند.
به لباس یا لباسهای تک رنگ با حداقل الگو بچسبید تا مطمئن شوید تمرکز بر روی شما و نوزاد شما به جای کمد لباس شما باقی می ماند.
بسته به ظاهر مورد نظر شما ، حتی ممکن است بخواهید به جز پوشک نوزاد ، لباس دیگری به او بدهید!
ممکن است برای جلسات عکاسی خود به لباس های متناسب علاقه داشته باشید. در بوتیک های مخصوص نوزاد به دنبال لباس و پیراهن "مامان و من" باشید یا لباس های دست ساز سفارشی را از فروشندگان مانند محیط بازیسفارش دهید.


ایده هایی برای ژست های عکاسی مادر و نوزاد

هیچ عیبی ندارد که تصویری از نوزاد خود را در آغوش بگیرید در حالی که هر دو مستقیماً به دوربین نگاه می کنید ، اما این عکس واقعاً میزان ارتباط کامل مادر و فرزند را نشان نمی دهد.

اگر به دنبال یک پرتره جذاب تر هستید ، یکی از ایده های نمایشی زیر را در نظر بگیرید:

لذت بردن از طبیعت: نورپردازی فضای باز بسیار دلپذیر است ، به همین دلیل است که بسیاری از عکس های خانوادگی حرفه ای در خارج از منزل گرفته می شوند. تصویری از خود و کودکتان را در نظر بگیرید که به گلهای باغ نگاه می کند یا در کنار رودخانه در پارک محلی بازی می کند.

آتلیه عکاسی مادر و کودک، چطور بهترین‌اش را انتخاب کنیم؟

شیردادن

در حالی که عکس های شیردهی در برخی از محافل بحث برانگیز است ، این تصاویر وقتی با سلیقه انجام شوند می توانند زیبا باشند. اگر مادر شیرده هستید ، مطمئناً این گزینه ای است که باید برای جلسه عکس خود در نظر بگیرید.

بازی

یک ایده عالی برای یک پرتره غیر رسمی این است که از خود در حال بازی با نوزاد خود عکس بگیرید. عکس هایی از مادر و کودک که در حال بازی کردن با چشمان خود هستند ، حباب می زنند یا با توپ بازی می کنند ، همه مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند.


کتاب خواندن برای نوزاد

عکس مادر و فرزند که شما و نوزادتان را در یک کتاب خاص غرق کرده اید ، یک خاطره به یاد ماندنی ایجاد می کند. سعی کنید عنوانی را انتخاب کنید که دارای معنی شخصی باشد ، مانند کتابی که مادر شما در دوران کودکی برای شما خوانده است.

آتلیه عکاسی مادر و کودک، چطور بهترین‌اش را انتخاب کنیم؟
خوابیدن

یک محیط آرامش بخش برای پرتره ، حالت مادر و کودک است که برای چرت زدن کنار هم دراز کشیده اند. در صورت تمایل از یک خرس عروسکی مورد علاقه یا یک پتوی دست ساز به عنوان وسایل استفاده کنید.


لذت بردن از عکس های شما


مانند دیگر عکس های حرفه ای نوزاد ، می توان از پرتره های جلسه عکاسی مادر و نوزاد به طرق مختلف لذت برد.

عکس های شما را می توان برای نمایش در خانه خود قاب بندی کرد یا به آلبوم دفترچه اضافه کرد. بسیاری از عکاسان همچنین اقلام شخصی مانند جواهرات عکس و جعبه های یادگاری با تصویر مورد علاقه شما را ارائه می دهند

هر گزینه ای را که انتخاب کنید ، عکس های شما برای سالهای آینده به احتمال زیاد یادگاری خواهد بود.

برای اطلاع از جدیدترین نکات کاربردی مجله خبری نی‌نی‌بان در زمینه آموزش و سرگرمی، مقالات روزانه ما را دنبال بفرمایید.

مطالب پیشنهادی:

هزینه‌های بچه دار شدن در آمریکا چقدر است؟ نبایدهای دوران بارداری، نکات مهم را جدی بگیرید!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب