مبارزه با فساد از شاخصه‌های کارگزاران نظام اسلامی است


مبارزه با فساد از شاخصه‌های کارگزاران نظام اسلامی است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: عدالت اجتماعی، مردمی بودن، پاکدستی و مبارزه با فساد از شاخصه‌های کارگزاران نظام اسلامی است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت امسال همراه با پایان یک دوره چهار ساله است و از طرفی فرصت ارزیابی خدمتگزاران می‌باشد که محاسبه آن باید با میزان رضایتمندی مردم نظرسنجی شود.

وی با بیان اینکه کار در قوه مجریه به دلیل تنوع در خدمت به مردم گسترده است افزود: شخصیت شهیدان رجایی و باهنر تحت تاثیر مقام قرار نگرفت چراکه مقام و مسئولیت ها موقت و آنچه باقی می‌ماند عملکرد ما است.

وی ادامه داد: مسئولان باید در خدمت رسانی تلاش مضاعف داشته باشند به ویژه اینکه در استانی مانند لرستان که عقب ماندگی تاریخی دارد باید بیش از پیش تلاش کرد چراکه استان نیازمند تحول همراه با جهش است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی باید به سمت شاخصه های حکومت علوی و نبوی حرکت کنیم افزود: عدالت اجتماعی، عدالت در محیط کار، مردمی بودن، پاکدستی، مبارزه با فساد از شاخص‌های کارگزاران ایران اسلامی در هر پست و مقام می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: باید برای خدمتگزاری به مردم تلاش کرد چراکه رسیدگی به محرومان از بهترین عبادت ها است گرچه ممکن است در این راه سختی و دشواری هایی وجود داشته باشد و افرادی که در این مقام ها هستند باید دلسوز و کارآمد باشند.

وی ادامه داد: مدیران نباید کرامت خود را با سفارش های غیرقانونی خدشه دار کنند چراکه موجب ناخشنودی خداوند و مردم می‌شود و جذب نیرو بدون ضابطه را محکوم می‌کنیم و با افراد خاطی توسط دستگاه های نظارتی برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: افرادی از سوی وزرا نامه دریافت می‌کنند و مدیران را تحت فشار قرار می‌دهند که نهادهای مرتبط باید به کمک مدیرانی بیایند که حامی ضوابط حاکمیت هستند چراکه مدیران باید ارزش انسانی و اسلامی خود را حفظ کنند تا جذب نیرو در ادارات بر اساس عدالت باشد.

دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسب شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد