6 هزار متر دیگر به فضای ورزشی خراسان شمالی در هفته دولت افزوده شد


6 هزار متر دیگر به فضای ورزشی خراسان شمالی در هفته دولت افزوده شد

بجنورد- ایرنا- سرپرست اداراه کل ورزش و امور جوانان خراسان شمالی گفت: هشت پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در چهار شهرستان استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که بدین ترتیب 6 هزار متر مربع دیگر به گستره این بخش افزوده شد.

مصیب اکبرزاده روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای ساخت این پروژه های ورزشی در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین و مانه و سملقان حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

وی افزود: این فضاهای ورزشی مربوط به ساخت سالن ورزشی زوارم و گود باستانی شیروان، سالن ورزشی چهل حصار و سالن ژیمناستیک اسفراین، سالن ورزشی نوده و محمدعلی پهلوان در شهرستان بجنورد و سالن های ورزشی خرمده شرقی و امند در شهرستان مانه و سملقان است.

اکبرزاده یادآور شد: تاکنون ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران این استان وجود داشت که با افتتاح این طرح ها، فضاهای ورزشی استان به عدد ۲۰۵ رسید.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰پروژه ورزشی نیمه تمام نیز در استان وجود دارد، اظهار داشت: امسال ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی به خراسان شمالی تخصیص داده شده است.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۲۰۵ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا