سعید آذری علیه حریف ایران به سیم آخر زد


سعید آذری علیه حریف ایران به سیم آخر زد

سعید آذری مدیرعامل سابق فولاد از موضع اخیر فدراسیون سوریه علیه ایران ابراز تعجب کرد. نوشته سعید آذری علیه حریف ایران به سیم آخر زد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سعید آذری علیه حریف ایران به سیم آخر زد

انتقاد سعید آذری از مواضع فدراسیون فوتبال سوریه علیه ایران
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۲
سعید آذری علیه حریف ایران به سیم آخر زد

سعید آذری مدیرعامل سابق فولاد از موضع اخیر فدراسیون سوریه علیه ایران ابراز تعجب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال سوریه طی چند روز اخیر نسبت به میزبانی ایران از بازی اول مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ابراز نارضایتی کرده بود. این فدراسیون در نامه ای به AFC نبودن سیستم کمک داور ویدیویی در ورزشگاه آزادی و البته شیوع ویروس کرونا در ایران را بهانه‌ای قرار داده بود برای لغو میزبانی ایران که البته کنفدراسیون فوتبال آسیا این دلایل را قانع کننده ندانست تا این دیدار طبق اعلام قبلی روز پنج شنبه در تهران برگزار شود. سعید آذری ، مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان که میهمان برنامه فوتبال برتر بود با ابراز تعجب از اقدام سوری‌ها گفت:

بیشتر تصمیماتی که گرفته می‌شود، تحت الشعاع مسائل بهداشتی قرار دارد. رسانه‌های ما هم هر روز این حقایق را منتشر می‌کنند و کاملا AFC آنها را بررسی می‌کند. در مورد سوریه ولی من خیلی تعجب کردم. سوریه نباید مواضعی با این شدت را علیه ما اعمال می‌کرد. در مورد سوریه ما هیچ مشکلی نداشتیم و همیشه آمده اند و بازی کرده اند. کشور خودشان هم الان در شرایطی نیست که بتوانند مسابقات را برگزار کنند.

سعید آذری گفت:

واقعا در این شرایط باید واقع بینانه با مردم صحبت کنیم. کنترل شرایط بهداشتی در مسابقات یک مقدار سخت است. با این امکاناتی که فعلا هست و شرایط کرونا، چنین اتفاقی دور از ذهن نبود ولی فدراسیون کار مهمی‌کرد چون این سه امتیاز خانگی خیلی می‌تواند به ما کمک کند. اگر در گام اول بتوانیم سه امتیاز را بگیریم تاثیر زیادی روی صعود از گروه مان خواهد داشت.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی
برچسب ها : سعید آذری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان