برتری تیم فوتبال کودکان کار برابر آینده نگر تهران


برتری تیم فوتبال کودکان کار برابر آینده نگر تهران

تهران- ایرنا- تیم فوتبال کودکان کار(توانا) صبح امروز/چهارشنبه/ در مسابقه ای در یادبود حاج بابایی پیشکسوت فوتبال جنوب شرق پایتخت برگزار شد، با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم آینده نگر تهران به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، این دیدار به مناسبت گرامیداشت مرحوم حاج اکبر حاج بابایی در زمین شماره یک ورزشگاه تختی تهران با داوری محسن اقلیمی(داور پیشکسوت فوتبال) برگزار شد.

بر این اساس تیم کودکان کار در تایم قانونی ۹۰ دقیقه و با ارائه بازی مطلوب و منطقی توانست در این بازی بر حریف خود تیم فوتبال آینده نگر به برتری برسد.

این دیدار با حضور جمع محدودی از تماشاگران به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و مسئولان و چهره های فوتبالی از جمله حمیدرضا حسین پور مدیر مجموعه ورزشگاه تختی تهران، حسین شیرازی مقدم و علی اسعدی راد دبیر کل آینده نگر شهر تهران و سکاندار تیم فوتبال جوانان آینده نگر، عسگری دبیر هیات فوتبال جنوب شرق تهران) و جمعی از پیشکسوتان و همبازیان سابق آن مرحوم تماشاگر این دیدار بودند.

برتری تیم فوتبال کودکان کار برابر آینده نگر تهران

دبیرکل انجمن آینده نگر شهر تهران در حاشیه این مسابقه با اشاره به اینکه یکی از اهداف این سازمان مردم نهاد حمایت از اقشار ضعیف، کودکان کار و زنان سرپرست خانوار است، به ایرنا گفت: مصمم هستیم تا با مشارکت دستگاه های مختلف و خیرخواه از جمله بهزیستی، اداره کل ورزش و جوانان، کمیته امداد بتوانیم شرایط مطلوب تر زندگی را برای این اقشار آسیب پذیر فراهم کنیم.

شیرازی مقدم خاطر نشان کرد که یکی از برنامه دیگر این سازمان مردم نهاد ارائه بسته بهداشتی و غذایی در زمان کرونا به خانواده های نیازمند است تا بتوان گوشه ای مشکلات و سختی های زندگی شهروندان تهرانی را برطرف کنیم.

مرحوم حاج اکبر حاج بابایی پیشکسوت فوتبال کشور و متولی مسابقات فوتبال محلات تهران و نایب رییس هیات فوتبال جنوب شرق تهران بود که چندی پیش دار فانی را وداع گفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403/ منتظر دست خیر دیگران نباش