وزش باد و افزایش ابر برای آسمان فارس پیش‌بینی می‌شود


وزش باد و افزایش ابر برای آسمان فارس پیش‌بینی می‌شود

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: از امروز تا پایان هفته آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مهرداد قطره سامانی شنبه ۱۳ شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جوی فارس، گفت: برای امروز شنبه سیزدهم شهریورماه آسمان صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر با وزش باد و افزایش ابر و با احتمال رگبار و رعد و برق در برخی نقاط جنوبی و غربی استان همراه خواهد بود.

او افزود: فردا یکشنبه چهاردهم شهریورماه آسمان صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهربا وزش باد و افزایش ابر و با احتمال رگبار و رعد و برق در برخی نقاط نیمه جنوبی و غرب استان پیش بینی می‌شود.

قطره سامانی ادامه داد: برای پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهرها با افزایش ابر و وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق در برخی نواحی جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی فارس خاطرنشان کرد: کمینه دمای امروز استان صفاشهر با ۹ درجه بالای صفر، بیشینه دمـای دیــروز شهرستان‌ لامرد با ۴۳ درجه بالای صفر، کمینـه دمای امروز شـیراز ۱۹ درجه بالای صفر و بیشینه دمای دیروز شیراز ۳۷ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

منطقه تنگ جزین بختگان را سیل برد