دانلود آیکون پک سبک اپل 2.1 Dove Icon Pack برای اندروید


دانلود آیکون پک سبک اپل 2.1 Dove Icon Pack برای اندروید

برنامه Dove Icon Pack دارای مجموعه‌ای از آیکون‌های زیبا مخصوص اندروید است که می توانید نسخه جدید آن را از طریق این صفحه دانلود کنید.

اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود. از این رو شرکت JustNewDesigns با توسعه برنامه Dove Icon Pack تصمیم گرفته مشکل کاربران را حل کند و گوشی آن‌ها را به یک دنیای زیبا تبدیل کند.

با این لانچر تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارند، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

دانلود اسکنر قدرتمند CamScanner برای اندروید

دانلود آیکون پک سبک اپل 2.1 Dove Icon Pack برای اندروید

ویژگی‌های این برنامه :
دسترسی به بیش از ۲۴۰۰ آیکون مختلف با رنگ هایی پویا طراحی الهام گرفته شده از آیکون های محصولات شرکت اپل به روز رسانی های مکرر و مداوم توسط تیم توسعه دهنده مجموعه ای از طرح های خاص برای تجربه یک شخصی سازی منحصر به فرد مجموعه ای از والپیپر های داخلی خیره کننده پشتیبانی از لایو والپیپر های Muzei سفارشی سازی نماد پوشه ها همانند دیگر برنامه ها جست و جو در میان لیست آیکون ها مشاهده یک پیش نمایش از آیکون ها پیش از انتخاب شان داشبورد زیبا و آسان برای استفاده از آیکون ها بدون هیچ گونه محدودیتی
تصاویری از محیط برنامه

دانلود آیکون پک سبک اپل 2.1 Dove Icon Pack برای اندرویددانلود آیکون پک سبک اپل 2.1 Dove Icon Pack برای اندرویددانلود آیکون پک سبک اپل 2.1 Dove Icon Pack برای اندروید


• دانلود و مشخصات فایل
دانلود آیکون پک سبک اپل 2.1 Dove Icon Pack برای اندروید
پسورد: yjc.ir
حجم: 31 مگابایت
نسخه: 2.1
نوع فایل: فایل زیپ حاوی apk
اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا