دانشگاه علوم پزشکی سمنان واکسن مورد نیاز دامغان را تامین کند


دانشگاه علوم پزشکی سمنان واکسن مورد نیاز دامغان را تامین کند

سمنان- ایرنا- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با تامین واکسن، کمبود واکسن مورد نیاز مردم دامغان را جبران کند.

علی‌اکبر علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مقدار سهمیه واکسن دامغان که دانشگاه علوم پزشکی به این شهرستان اختصاص می‌دهد، پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان نیست.

وی تصریح کرد: درحالی‌ که مردم دامغان استقبال بسیار خوبی از انجام واکسیناسیون علیه ویروس کرونا داشتند و به دلیل این استقبال، مرکز دوم واکسیناسیون به همت سپاه و بسیج فعال شده است، امیدواریم این سهمیه نیز افزایش پیدا کند.

علیزاده ادامه داد: تقاضای ما از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان این است با پاسخگویی فوری به این خواسته‌ مردم دامغان، هر چه سریع‌تر نیاز مردم به واکسن را تامین کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم دامغان منتظر اقدام سریع دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند، گفت: با توجه به ظرفیت موجود در ۲ مرکز واکسیناسیون شهر دامغان و نیروی انسانی لازم، امیدواریم با تامین واکسن مورد نیاز بتوانیم هر چه زودتر جامعه هدف شهرستان را در برابر این ویروس واکسینه کنیم.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی،شهرستان دامغان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

دومین مرکز واکسیناسیون شهر دامغان یکم شهریورماه در محل سالن مدیریت بحران شهرداری به همت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان روز دوشنبه با حضور مسوولان استان و شهرستان آغاز به کار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام